Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Imaginaerum schreef:Hier was het ei weg, 8 juni scannen op dracht. Maken jullie even plaats op het wachtbankje voor mij?
kyrkelover schreef:Gefeliciteerd met de vele drachtige dames!
Nou mijn merrie staat naast mijn dekhengst op stal(merrie wordt door andere hengst gedekt).
Je lacht je echt dood, bij ieder geluidje wat mijn hengst maakt staat mevrouw met de benen wijd en achterom te kijken met haar kont richting tussenwand zo van haalloooo kom je.
Morgen ochtend scannen.
AM_Horses schreef:Piarens. Wat enorm balen. Ik denk dat je blij mag zijn met zo'n hh. De meeste reizen niet met de hengst. Normaal gaat de merrie ernaar toe. Is dit geen optie? Met hengst in de buurt laten ze zich vaak beter zien
Wopkebrok. Fijn dat de scan goed was.
Balou_lover. Klinkt goed. Spannend
Jeannaa. Welkom en gefeliciteerd. Veulen ziet er goed uit. Ik kan goed begrijpen als je terug dekt. Is zo'n gave hengst. Al zijn er natuurlijk meer leuke pony hengsten.
Morgen ochtend wordt Wild Thing gescand. Ik heb haar gisteren en vandaag geschouwd. Al is het nog vroeg, ik wilde eventuele tekenen van hengstigheid niet missen. Nu reageert ze alleen nog boos. Nu is het natuurlijk nog vroeg, maar vorige cyclus moest ze ook met 18 dagen gedekt. Ik hoop maar gewoon dat ze drachtig is