Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Hopelijk nu met naspelen wel drachtig
was er al hengstigheid zichtbaar met scannen?
hopelijk lost het snel op!

) die haar nu al een paar jaar onder de hoede heeft?
Ze staat in super conditie en voelt zich er ook naar. Ze werd wel licht IR getest deze winter na een episode met HB,dat kan de vruchtbaarheidsstoornissen veroorzaken. Ik had gehoopt dat we haar uit die cirkel konden trekken en ze volgend jaar de wei weer opkon met veulen, maar het zal zo eenvoudig nog niet zijn. Ze voelt zich nochtans zo goed nu, dat blijft het belangrijkste.

Ik hoop dat ze misschien net zo'n verrassing heeft als mijn Aleeyah, maar helaas komt dat niet zo vaak voor..
Dus het kan zeker wel dat ze voorkeur voor een hengst hebben, maar wat dat gedrag bij Pris veroorzaakt zou ik niet weten, durf ook niet te zeggen hoe dat in een wilde kudde precies gaat met merries van die leeftijd.Woogy schreef:Gefeliciteerd Roma, wat een bizar gevoel moet jij nu hebben dan, voel je je benen überhaupt nog wel?
Maar het voelt nog steeds een beetje onwerkelijk, al scheelt het wel dat ik tot maandagavond het gevoel had dat ze wel drachtig was.