Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Caesar schreef:@nicole; ik heb inmiddels al contact gehad met de servicedienst van Alecto. Het komt door de Experia box van KPN. Daar zit een soort beveiliging op. Met een soort search programma ben ik er uiteindelijk uitgekomen! Nu nog kijken of die op stal werkt en dan kan ik weer meekijken bij de dames.
Mierella is spannend zeg!! Ik zou het al niet eens durven om maand voorafgaand op vakantie te gaan. Heb wedstrijden gepland begin april en weekend van uitgerekende datum is een groot kruis .
@knolselder; gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie meisje. Fijn dat het inleiden je bespaard is gebleven en ze toch op eigen kracht gekomen is.
Woogy schreef:Wij hebben een dekentje maat 60 volgens mij voor de volentjes, zag hem even niet meer te koop staan bij de paardendrogist.
[ Afbeelding ]
Mopjemop schreef:Ik heb nog een vraagje aan de kenners: de kleur ogen waarmee veulens geboren worden veranderen die ook in de loop der tijd? Net zoals bij honden?
Mickey heeft namelijk een beetje vreemde kleur ogen (grijs/donker blauw)
L_isanne schreef:https://www.ipcam-shop.nl/nl/foscam-fi9 ... 0wodnxYCeg
Wij hebben deze volgens mij. Hangt op 2,5 meter hoogte echt boven de stal en krijg ruim de hele stal erop.
Wings_love schreef:Ze begint echter ook al een beetje uier aan te maken en dat is toch nog wel een beetje vroeg met 249 dagen. Wat zijn de ervaringen hiermee? Zo ziet het er nu uit, normaal zijn het de normale speldenknopjes. [ [url=m/s5cHRk.jpg]Afbeelding[/url] ]