Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Murosch schreef:Gefeliciteerd met de veulentjes!
Hier word ik echt een beetje moe van Wainonia.. Gisteravond was de hars weer weg, en nu is het weer terug. Dat gaat nu al 4 dagen zo. Hoe lang zou het nou nog duren.. Dag 344:
[ [url=m/ebGNOY.jpg]Afbeelding[/url] ]
stal_HD schreef:Van harte gefeliciteerd Joyce en Nicole.
Ja dood en leven staan heel kort op elkaar. Maar lekker genieten van deze snelle meid. Hopelijk knapt mama ook snel weer op en zijn de uitstortingen zo weer weg.
De dag vandaag valt wel tegen zeg. Voorspellen ze het hele paasweekend zonnig en wat hebben we hier??? motregen en geen zon te bekennen.
randhoeve schreef:Ik heb het toevallig gelijk zelf uit mogen vinden, gisteren avond 10uur ph van 7,7 en tussen 5-6 lag er een veulen vanochtend !
randhoeve schreef:Voor de personen die gereageerd hebben op mijn ph vraag tussendoor bedankt!
Ik heb het toevallig gelijk zelf uit mogen vinden, gisteren avond 10uur ph van 7,7 en tussen 5-6 lag er een veulen vanochtend !
Nicole288 schreef:Vlotte bevalling, vlot veulen, nagboorte er al snel af, veulen stond na drie kwartier en had ook al snel gedronken en gemest, wij dachten lekker een paar uur naar bed te gaan toen we ineens zagen dat bij Poon twee rare 'ballen' naar buiten staken door de vulva. Veearts gebeld wat dat kon zijn en ze was bang voor baarmoeder binnenstebuiten geperst, of een stuk darm. Uiteindelijk bleek het dat gelukkig niet te zijn, het waren bloeduitstortingen, ze dacht van spataderen die door waren gegaan tijdens de bevalling en die volle 'zakken' staken door de uitgang naar buiten. Schoongemaakt en verder voelde alles heel. Nu moeten we het een paar keer per dag koelen en haar temp in de gaten houden.
Veulen is een vlug dingSnapte ook al snel weer hoe ze moest liggen en de tweede keer opstaan veerde ze zo ineens omhoog
Hier is KuponaNet er uit begon ze al snel richting mama's hoofd te kruipen. Mama blijft altijd nog even een half uurtje liggen en zij wilde al eerder een knuffel
Net er uit
[ Afbeelding ]
Kennismaken
[ Afbeelding ]
Ik kan al staan!
[ Afbeelding ]
Droog en lekker melk gedronken
[ Afbeelding ]