Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sammie schreef:Een veulen groeit pas de laatste paar maanden het hardst. Bij een miskraam van voor 7 maanden vind je in 80% van de gevallen hélemaal niks. Dat is te klein, roofdieren hebben het zo op.
xxxmarexxx schreef:Sammie schreef:Een veulen groeit pas de laatste paar maanden het hardst. Bij een miskraam van voor 7 maanden vind je in 80% van de gevallen hélemaal niks. Dat is te klein, roofdieren hebben het zo op.
zo'n grote roofdieren heb je hier niet in nederland. en die eten ook echt geen veulen op. en zeker overdag niet waar mensen bij zijn.
xxxmarexxx schreef:Sammie schreef:zulke grote roofdieren heb je hier niet in nederland. en die eten ook echt geen veulen op. en zeker overdag niet waar mensen bij zijn.Een veulen groeit pas de laatste paar maanden het hardst. Bij een miskraam van voor 7 maanden vind je in 80% van de gevallen hélemaal niks. Dat is te klein, roofdieren hebben het zo op.
dees_daan schreef:o nee? wat denk je van vossen?
xxxmarexxx schreef:dees_daan schreef:o nee? wat denk je van vossen?
vossen zijn niet groot genoeg hiervoor en die komen niet overdag bij mensen in de buurt. (ik heb zelf een roofdierenopvang dus weet er wel wat vanaf)
Sammie schreef:xxxmarexxx schreef:Vreemd, ik ben altijd geleerd dat het grootste gedeelte van de merries 's nachts bevallen
En een vos of een paar flinke ratten is genoeg, hoor. Ik heb het niet over een tijger.
dees_daan schreef:de merrie kan s'nachts ook bevallen?en een veulen van 5/6 maanden is nog niet zo groot hoor, dat kan een vos makkelijk op denk ik, en meerdere vossen al helemaal..
Carmenn_ schreef:Wie is SA?