Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pippalex schreef:Hahah, ik heb mijn NSPS merrietje appelazijn gegeven voor en tijdens de dekking..

Haahaha!! Maar ook ik denk er wel al over na hoor!
 hahahaha! Ik ben morgen rond half4 op stal denk 
 Toch maar evne langs, ongeacht dierenarts. Doe Gracy niet want ben bij osteopaat geweest en helemaal verrot!                                                         

Tenminste, als je paard last heeft van overgewicht 

Krijg wel kriebels van al die veulens die ik zie!Pletje123 schreef:Ik heb er nog nooit van gehoord dat een merrie af kan vallen als ze net dragend is. Wel handig!Tenminste, als je paard last heeft van overgewicht
 Nou van mij mag dat wel zou zijn, mijn paard heeft een speknekkie nu 

moniburrie schreef:@megantjuh, succes vanmiddag ( even off-topic, mijn dochter heet ook Megan, naam zie je niet veel)
 De naam megan komt vaker voor als je denkt want de afgelopen 12maanden zijn er gewoon 74 kinderen geboren die de naam megan kregen  
                                                         Kelly_Taco schreef:Wat leuk dat jullie ook allemaal al namen aan het verzinnen zijn
Wij zijn er al uit wat het wordt.
En het is een universele naam dus een merrie of hengst maakt niet uit.
Al hopen we wel op een grijze hengst
 Altijd handig 
                                                         Megantjuh schreef:haha toevalligDe naam megan komt vaker voor als je denkt want de afgelopen 12maanden zijn er gewoon 74 kinderen geboren die de naam megan kregen

Iemand ook nog een middeltje om een hengstje te krijgen?? 

Natuur is natuur en laat die zijn gang maar gaan 
 Hoop niet dat megan een bekende naam wordt in Nl! In england hoor je het wel veel