OW, nog geen bericht???????Tjee Kimmie, laat ons niet zo in spanning!!!Het is er al hè??????? Dat moet haast wel, om 6 uur vanmorgen geboren en een merrie denk ik....
nee,nog niets...vannacht 4x wezen spieken bij haar,nou ja,madam weet het inmiddels al,en komt vrolijk voor het raam staan dus het is snel gezien of er wat aan de hand zou zijn of niet...nou ja,voorjaars zonnetje schijnt vandaag...de honden hier zijn druk..laten we hopen dat het veulen denkt..ik wil eruit!!
ik hoop het ook......ik ga zo mevr nog even op de foto zetten..en maar weer tutten,volgens mij houdt ze het daarom vast ze wordt nu 20x per dag getut..hahahhahah
Pfff hee..Ik had verwacht dat het vannacht zou gebeuren, maar nee mevrouwtje houdt het nog even vast.
Juultj schreef:Pfff hee..Ik had verwacht dat het vannacht zou gebeuren, maar nee mevrouwtje houdt het nog even vast. zo heb ik vorig jaar 3weken gezeten, ik weet hoe je je voelt
nou 2 jaar geleden begon ze met harsen,toen heeft ze 1,5 week geharst...de dag dat de melk eruit liep had ze sávonds een veulen...maar nu loopt er al 3 dagen melk uit...ik weet het niet meer,lastige merries ook maar ze is wel lief...ze vind het helemaal geweldig als ik lekker bij haar kom tutten,en over haar buik wrijven.. pasha 7 het is hier altijd rustig....ze staat gewoon bij mij aan huis.
Volgens mij dacht ze even dat de merrie van mij was? Erg lastig in te schatten. Hopelijk verloopt de bevalling zonder enige moeilijkheden.
Kimmie geweldig wat je doet, hoop dat alles goed gaat, en er snel een mooi en gezond veulen staat, maar dat moet wel lukken met zulke ouders en broer.Kjoet leuk dat je het zo geweldig vind, heb dat wel eens anders mee gemaakt, succes straks
Dit is zoooooooooooooooooo super spannend, alsof ik echt oma wordt Durf haast niet meer de deur uit ,om niets te missen van allesFemke je bent officieel als kei benoemd
Het is er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb een merrie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!spring nu in de auto naar d'land, fem komt vastzo berichtje plaatsen, alles staat op de foto, alles ios goed gegaan!!!!!
jep...ik ben er helemaal bij geweest vanaf de eerste wee...het is een heel lief knap meisje,ben blij dat ik er bij was,het vlies was echt enorm dik,dat heb ik er vanaf kunnen trekken.moeder en dochter liggen nu bij te komen..ga over een half uurtje weer even kijken!