Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
frenia schreef:wel vind ik een vroeg veulen geweldig![]()
anders moest ik altijd tot april wachten, maar nu heb ik er dus eentje voor 11 maart, en dat lijkt zó snel dichterbij te komen!!! (terwijl 17 april nog eindeloos ver lijkt
)
jennyk schreef:Die van mij is drachtig sinds 25 mei, ik zit dus vlakbij jullie in de buurt. Het dus bijna 10 weken i.p.v 9 weken, wat ik bij de buikfoto had staan.
Ik hoop trouwens op een valkkleurig merrieveulen
jennyk schreef:Die van mij is drachtig sinds 25 mei, ik zit dus vlakbij jullie in de buurt. Het dus bijna 10 weken i.p.v 9 weken, wat ik bij de buikfoto had staan.
Ik hoop trouwens op een valkkleurig merrieveulen
jennyk schreef:Mazzel-meid: de buik van Sjanty is inieder geval géén grasbuik, want tot dat ik gister deze foto nam stond ze ( Sjanty en Garoze, mijn arabiertje) op een kale wei. Door de zon was alles droog en dor
en ik had deze wei voor ze 'bewaard' voor als het hete weer voorbij zou zijn
. Nu kan ze dus een grasbuik gaan kweken
.
Als ik over een week of 3 weer kan gaan rijden trainen we die er wel weer af!![]()
Mazzel-meid schreef:Misschien is het net als bij mensen, bij de een zie je al snel een buikje bij de ander niet.mijn merrie heeft dus ook al een flinke buik, en ik twijfel daar ook aan, gezien ze dus ook op een kaal stuk staat..
maar zou ze met 3 maanden al een buikje kunnen hebben?
kjoetie schreef:@ Karoliefje: het is niet mijn eigen merrie, maar de merrie van Kimmie261 hier op bokt,een Sjaard x Pike ,prachtige barokke friese merrie. zie mijn profiel voor links naar topics en foto'sHaar friese merrie is de moeder van haar prachtige hengst Wessel en ik mag bij haar merrie dus een veulentje fokken (hoezo een penny droom die waargemaakt wordt- je begrijpt dat ik haar heul dankbaar ben
). Ik heb na veel vergelijken en indexen
voor Maiko gekozen, dezelfde vader als Wessel ook heeft, dus krijg een vol broertje/zusje van Wesseltje