wachten op de veearts duurde heel erg lang om half 12 was hij er nog niet.Ik wist wel dat hij eerst naar een echte spoedmoest maar goed bijna 1.5 uur wachten word je ook gek van .
Maar om half 12 leek ze mooi op te knappen. Niet meer zo stoned uit de ogen kijken dus ik nam aan dat de pijnstiller ook wat aan het uitwerken was. temp. zakte naar 38.5 en dus heb ik wer gebeld. Hij was bezig met een keizersnede en had geen idee hoe lang nog maar wat ik vertelde klonk heelm positief. We hebben afgesproken dat ik het strak in de gaten zou houden en dat we vannacht zouden aankijken. zodra het ook maar iets meer opliep als 38,5 moest ik gaan bellen.
tegen kwart over 12 was het 38.2 Ik ben toen tot half 3 gaan slapen wat uiteindelijk niet echt best lukte maar goed.Nu net zit ze op 37.8 !!!!!!!!!!!!!!!
gaan dus de goede kant op! Ik durf haar nu ook een beetje nachtrust te geven en ga zo tot 7 uur proberen wat te slapen dan weer kijken. ze staat iig goed hooi te eten en lijkt kwa gedrag weer een beetje de oude. Ik weet dat ik nog meer dan 12 uur moet oor wat betreft het kritieke maar ik ga het nu wat positiever inzien nogmaals iedereen bedankt voor het duimen dat doet me echt goed!