wat leuk dat het zo goed met hem gaat bij de eerste foto's schrok ik wel even maar je ziet gewoon dat het steeds beter met hem gaat en dat dekentje ook hou ons op de hoogte ik duim voor je
Wauw Max wat een goed nieuws dat ie nu al lekker buiten rond kan lopen Hij is echt stoer! Dat is gewoon van zijn koppie af te lezen. En sjonge wat is ie groot zeg!
Ik blijf duimen maar als ik deze laatste foto's zo zie en zijn temp. goed blijft heb ik er alle vertrouwen in dat hij goed zal herstellen.
Ik heb het deken probleem al opgelost, ik had buiten die Br deken ook nog een ander dekentje liggen voor mijn mini's. Die past hij ook prima, het is vooral als hij naar buiten gaat dat hij even iets extra's om moet. Ik voer hem nogsteeds extra bij, dus sta de hele dag melkpoeder van Pavo klaar te maken.
Wat geweldig dat het zo goed gaat, super!! Komt dit trouwens weer helemaal goed zodat hij later ook zo kan funcitoneren als ieder ander paard of blijft hij er in zekere mate last van houden en moet hij dus rustig aan blijven doen? Heel veel succes met hem, zorg er maar goed voor!
Dit kan helemaal goed komen, maar zekerheid hebben we niet. Zolang hij geen koorts krijgt, vrolijk is en gezond blijft is er de komende 6 weken niks aan de hand.
Jeetje Tamara, had het nog niet eens gezien, maar gefeliciteerd! Wat een droppie, en als je hulp nodig hebt weet je me te vinden hoor! Hij redt het wel, wat een kanjer!
Hij is echt prachtig max! Ik vind m zo mooi getekend Ik hoop echt dat t helemaal goed gaat komen en heb er best veel vetrouwen in. Wat denk jij zelf max? Maakt ie een goed ekans op volledige genezing?
Ooh wat erg! Maar wat een kanjer! Hij is zooo mooi! Hij moet het gewoon redden! Maar ik heb er wel vertrouwen in als ik de verhalen zo lees! Ik duim voor jullie hoor! Heel veel sterkte en plezier met de kleine man! XxX