Komend jaar vier merries dekken. Twee daarvan met onze eigen zwarte Welsh a hengst.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lovejouuuIB schreef:Hoihoi! Ik hoop dat ik ook weer gezellig mee mag kletsenIk heb vorig jaar een mooi veulen van For ferrero gekregen uit mijn gelderse merrie Aronica en dit jaar ga ik voor Next Level. We gaan over een maand ong beginnen
![]()
En ook deze keer hoop ik op een mooie zilverzwarte![]()
![]()
Puckaronica v. For Ferrero
[ [url=m/yU8Sx3.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de combi voor dit jaar
[ [url=m/dlHiHI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Amy223 schreef:Gaaf, beide hengsten zit ik ook over na te denken om te gebruiken.
Waarom heb je voor Next Level gekozen als ik vragen mag?
Vind zijn dekgeld wel aan de hoge kant voor zo'n jonge hengst.
Kimm4 schreef:Wij verwachten van eind april tot derde week mei drie veulens. Twee Welsh A en een welsh C.
Komend jaar vier merries dekken. Twee daarvan met onze eigen zwarte Welsh a hengst. [ [url=m/stzR2i.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zqYlq2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RrN2ee.jpg]Afbeelding[/url] ]
Amy223 schreef:lovejouuuIB schreef:Hoihoi! Ik hoop dat ik ook weer gezellig mee mag kletsenIk heb vorig jaar een mooi veulen van For ferrero gekregen uit mijn gelderse merrie Aronica en dit jaar ga ik voor Next Level. We gaan over een maand ong beginnen
![]()
En ook deze keer hoop ik op een mooie zilverzwarte![]()
![]()
Puckaronica v. For Ferrero
[ [url=m/yU8Sx3.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de combi voor dit jaar
[ [url=m/dlHiHI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gaaf, beide hengsten zit ik ook over na te denken om te gebruiken.
Waarom heb je voor Next Level gekozen als ik vragen mag?
Vind zijn dekgeld wel aan de hoge kant voor zo'n jonge hengst.
Yvk schreef:Jazzejam: Hopelijk is ze niet van het weekend hengstig. Toont ze niet als ze hengstig is?
StalMelyn schreef:Lovejouulb, ze is vos maar kan zilver dragen. Is ze ook zilver drager of niet getest?
FlashWolves schreef:Kabayo schreef:Flashwolves , denk dat je een vosje krijgtMooie hengst zeg
Ja de kans op (sabino) vos is groot. Maar er is ook een kleine kans op een donkere stekelharige, want achter de hengst zit zwart en achter mn merrie schimmel. Dus dat is nog een verrassing