Thor vind het allemaal wel prima. Maakt zich niks druk. Wacht rustig af tot de dame in kwestie gewillig is

De dame links.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
StalMelyn schreef:Ik ga kijken bij NRPS nieuwe fokrichting hengst Forsyth Junior. Een kleine springgefokte hengst.
Brigitte_D schreef:Spannend allemaal!
Imaginaerum, hopelijk gaat het bij jou makkelijker whaha.
Carienke vrijdag gescand, eitje was niet weg wel flink groter geworden, ei weg gespoten, zaterdag weer geinsimineerd. Vanmorgen voor de zekerheid gescand en 3 x raden.... Het ei zat er nog, wel was die anders van structuur en gevuld met een vloeistof ofzo ik snapte er niet veel van..
Kans is 50 % dat het toch goed gaat. Iemand hier ervaring mee?
Vulina schreef:Na het hengstig spuiten duurt het sowieso 5 tot 7 dagen tot ovulatie. Dus na pg spuiten insemineren is volledig zinloos.
AM_Horses schreef:Michelle dit weet je pas bij de volgende echo. Of het ei weg is, of ze moest echt al aan het ovuleren zijn. Wordt dus nu niet gecontroleerd of ei weg is en of er vocht aanwezig is
Ik dacht dat dit ook niet nodig was bij die van mij, omdat de cervix sluite en niet meer hengstig was, maar helaas eieren zaten er nog
Ik heb ondertussen besloten om mijn Jazz terug te dekken met Formidable. Ik ben zo weg van hun zoon, is een hele aparte beweger en een uitstraling<3
[ [url=m/uNPwB9.jpg]Afbeelding[/url] ]
AM_Horses schreef:Die van mij was helemaal zelf hengstig geworden. Cyclus ervoor was super kort. En deze dus lang en geen ovulatie
Op die manier, wilde ze niet meer scannen op vocht? Dat willen ze hier wel altijd. Al vraag ik me af of het meer zakken vullen is of noodzakelijk