Ontzettend weinig aanmeldingen veulenverkiezing

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sizzle

Berichten: 35730
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 22:38

Worden nu serieus mensen zwart gemaakt omdat ze nou eenmaal graag foto's plaatsen en veel volgers hebben :')

Log out and get a life.

Cemlys

Berichten: 14969
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 22:41

Ik heb niks opgegeven dit jaar, om oa bovenstaande redenen (meestal kun je vooraf voorspellen wie het is) en enige veulen die ik houd is amper op bokt geweest. Verder idd weinig opgave, vroeger had je pagina s waar je door moest, nu wel heel magertjes

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 22:44

Faline schreef:
Mijn favoriete veulen van dit jaar doet ook niet eens mee :oo

Ik zit ook niet genoeg op bokt om precies te volgen wie populair zijn, maar sommige kom je toch linksom of rechtsom wel heel vaak tegen... De merrieveulens is voor mij echt niet duidelijk wie de popi's moeten zijn maar hengst wel :+ En die stond toen ook op fb bij het bericht als je de link ging delen van het opgave topic. Ik vind het niet gek dat mensen dat dan weer niet echt konden waarderen.
Ik heb gewoon het topic met foto's door gescrolld en mijn favorieten uitgekozen aan de hand van de foto's die er bij stonden. Het valkje met het brilletje en dat kleine veulentje met 1 wit en 1 gekleurd oortje vond ik o.a erg opvallend en leuk.
Het was mij overigens al eens eerder opgevallen dat er steeds minder opgegeven worden. Op zich is dat toch erg jammer vind ik. Ben wel erg benieuwd of er nog ideeën naar voren komen waar wellicht iets mee gedaan kan worden. Minder topics weet ik nog niet eens zozeer of dat werkt, want je kan natuurlijk ook gewoon in allemaal andere verzameltopics ed gaan spammen.

In het verleden heb ik ook een zilveren veulentje gehad, en ik ben echt niet van het spammen of reclame maken en zielig verhaal had ik ook niet. Alhoewel, eigenlijk wel, maar dat heb ik er toen helemaal niet bij gezet. Dus voor mij ook een verrassing dat ze zilver werd. :j



<3 <3 <3 <3 <3
Dat die nu al verkocht is, daar had ik beslist een plekje voor gehad op stal..wat een superlief dotje.

Gut, had ik al verteld op wie ik gestemd had? :+

Nicole288
Hoofdmoderator Informatief
May the horse be with you! Coördinator Veulenverkiezing

Berichten: 31333
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 22:46

Even nog wat stukjes er uit gepikt. Met tellen dmv een poll mis je selectie op aanmaakdatum en SA's en daarnaast vinden veel deelnemers het ook echt leuk om te zien wie er op zijn veulen gestemd heeft.

Meer stemmen per persoon mogen geven, ik zou er op zich wel wat in zien (en zou het ook dan nog wel gewoon willen tellen %) :D ), maar nu is er al de mogelijkheid om twee stemmen per topic te geven, idd zodat er wat spreiding komt en nog best veel mensen brengen bewust maar 1 stem uit, dan valt het effect van nog meer stemmen mogen geven ook weg?

Ik vind 75 deelnemers ook nog steeds echt niet weinig eigenlijk en zoals alle jaren hoop ik dat ze allemaal stemmen mogen krijgen :) Stem op jouw favorieten en kijk daarbij niet naar wat anderen wsl zullen doen :)

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 22:46

hahahatsjoe schreef:
Tsja, heb mijn Kruimeltje opgegeven in een spontane oprisping, omdat ie gewoon zo verschrikkelijk schattig en lief en klein is dat iedereen die hem ziet gelijk verliefd wordt. Wie er ook wint, hij blijft even schattig voor mij hoor. En met elke stem ben ik gelukkig, of ik nu win of niet. Boeien, het is voor de lol toch en hij blijft voor mij nummer 1.


Kruimeltje is dan ook echt een leuk veulentje, zo ienimini en ook nog een apart kleurtje <3

Cynthia82 schreef:
Nou, gewoon, omdat het een veel te mooi dier is! :D


Dat vond ik ook wel haha, maar ik neem aan dat iedereen dat sowieso van zn eigen vind :D
Ik vind mijn veulens van komend jaar nu alvast de mooiste whaha :')

hahahatsjoe

Berichten: 2401
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Re: Ontzettend weinig aanmeldingen veulenverkiezing

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 22:49

Klopt Faline, cremello of misschien iets ander bijzonders, met blauwe ogen. Maar hij is vooral mega schattig, hij heeft echt zo'n engelachtig karakter, denk bijna wel eens dat hij te mooi en te lief is om waar te zijn. Ben benieuwd naar jouw veulens volgend jaar, worden ook bijzondere kleurtjes.

Seven

Berichten: 21230
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 22:51

Ik heb voor het eerst wat opgegeven gewoon voor de leuk, verbaasde me dat mensen op dr hebben gestemd maar dat is wel erg leuk.

Ik stem zelf op wat ik leuk vind, aansprekend of schattig dat kan dan ook van alles zijn, maar toch vaak een warmbloed sport type dat is mijn smaak ik laat me niet leiden door bekendheid of verhaaltjes

Cynthia82

Berichten: 9346
Geregistreerd: 03-07-07
Woonplaats: Bleiswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 22:54

Faline schreef:
Cynthia82 schreef:
Nou, gewoon, omdat het een veel te mooi dier is! :D


Dat vond ik ook wel haha, maar ik neem aan dat iedereen dat sowieso van zn eigen vind :D
Ik vind mijn veulens van komend jaar nu alvast de mooiste whaha :')

Ja, dag!! Volgend jaar is de mijne de mooiste!! :+

croyslover

Berichten: 1510
Geregistreerd: 29-03-13
Woonplaats: bij de rest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 22:59

ik heb mijn veulen opgegeven, maar ik maak geen schijn van kans
mijn veulen is niet zo bekend op bokt dus zal ik ook niet winnen,maar wilde hoe dan ook mijn eerste veulen aanmelden :)

Mondy

Berichten: 11885
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Ontzettend weinig aanmeldingen veulenverkiezing

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 23:21

Goh ik vraag me af of de bokkers die een minder bekend/populair veulen hebben net zo zouden denken als hun veulen zo in de spotlight zou staan ;) Het is toch logisch dat mensen stemmen op de veulens die ze veel volgen of waarbij de verhalen ze bij staan ? Ik kijk ook naar t totale plaatje en de ene keer is dat omdat ik het een combi van een mooi veulen met een zielig verhaal vind en de andere keer om een mooi veulen met een leuk verhaal.
Wil niet zeggen dat ik de rest dan niks vind ;)
Je kan zelf ook iets meer aandacht schenken aan het laten zien van je veulen mocht je willen dat die wat bekender is.

Icecrystal

Berichten: 3489
Geregistreerd: 28-09-04
Woonplaats: Spaarndam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 23:26

Faline schreef:
Cynthia82 schreef:


Dat vond ik ook wel haha, maar ik neem aan dat iedereen dat sowieso van zn eigen vind :D
Ik vind mijn veulens van komend jaar nu alvast de mooiste whaha :')

Ja, dag!! Volgend jaar is de mijne de mooiste!! :+


...Ahum... Jullie vergeten de mijne :evaw: :+

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Ontzettend weinig aanmeldingen veulenverkiezing

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 23:31

Hoop dat de mijne een "kwee" krijgt dan begin ik mijn eigen categorie _O-

Ayasha
Blogger

Berichten: 58029
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Ontzettend weinig aanmeldingen veulenverkiezing

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 23:38

Zou het ook kunnen dat 'men' bokt's mening gewoon minder serieus neemt waardoor mensen geen veulen meer op geven. Als het ze gewoon biet boeit doen ze die moeite ook niet natuurlijk.

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 23:39

Faline schreef:
Dat vond ik ook wel haha, maar ik neem aan dat iedereen dat sowieso van zn eigen vind :D
Ik vind mijn veulens van komend jaar nu alvast de mooiste whaha :')


Icecrystal schreef:
Cynthia82 schreef:

Ja, dag!! Volgend jaar is de mijne de mooiste!! :+


...Ahum... Jullie vergeten de mijne :evaw: :+


Als jullie dan vechten om het gouden hengstveulen, doe ik wel 2 merries gedeeld goud :') :))


@lukieBradley
:') :') :)) :D

Bienotje

Berichten: 10889
Geregistreerd: 09-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 23:45

Er is nu eenmaal een kliek waar veel op gestemd wordt, das altijd al. Mij een zorg want ik heb nog nooit behoefte gehad om mee te stemmen. Verbaasd me overigens niet dat het vooraf al te verwachten is wie de winnaar is in grote lijnen.

Maar mij een zorg, nooit de behoefte gehad erop tegen te stemmen oid.

Waar ik overigens wel beetje flauw van wordt is dat als er eenmaal ooit eens bokt zilver, goud of brons is gehaald dat het altijd benoemd moet in vervolgtopics. Dat soort aandachttrekkerij hoeft van mij echt niet.

Cynthia82

Berichten: 9346
Geregistreerd: 03-07-07
Woonplaats: Bleiswijk

Re: Ontzettend weinig aanmeldingen veulenverkiezing

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 23:47

Hengst is prima hoor! Een merrie maakt het mij veel te moeilijk ;)

myk_en_shant

Berichten: 3271
Geregistreerd: 15-12-10
Woonplaats: Steenwijkerwold

Re: Ontzettend weinig aanmeldingen veulenverkiezing

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 00:14

Ik zou nog graag mee willen doen, echter moet mijn merrie eerst nog het veulen eruit ploppen. Heb haar drachtig gekocht vorige week en ze zal zoals het nu lijkt dit jaar nog veulenen.

Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 00:19

Het is wel jammer dat het niet om de veulens gaat maar meer om de bokker met de meeste volgers.
Maar verder interesseert het me niet. Ik stem nooit en zal ook nooit een veulen op geven als ik er al een zou fokken. Ieder z'n ding. Het is eigenlijk met elke verkiezing wel gaat niet om de mooiste of beste of wat voor verkiezing je houd. Het gaat er maar om wie het beste voor elkaar krijgt om veel volgers te hebben. Heeft verder eigenlijk niets met in dit geval veulen te maken.

Voor de meer onbekende bokkers wel erg jammer omdat ze wel een heel mooi veulen kunnen hebben waar ook goed over nagedacht is, maar helaas die maken geen schijn van kans.

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: Ontzettend weinig aanmeldingen veulenverkiezing

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 00:26

Ik volg dit soort dingen nooit zo.
Weet dus ook niet altijd of een bokker populair is.
Maar vind het wel opvallend dat inderdaad de populaire bokkers de meeste stemmen krijgen. Ongeacht of het veulen lelijk is.

Ik heb puur naar de foto's gekeken. Gestemd op welke mij aanspraken. Hopelijk heb ik op de underdog gestemd

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 00:28

croyslover schreef:
ik heb mijn veulen opgegeven, maar ik maak geen schijn van kans
mijn veulen is niet zo bekend op bokt dus zal ik ook niet winnen,maar wilde hoe dan ook mijn eerste veulen aanmelden :)


Volgens mij heb ik wel op jouw veulen gestemd :)

Jester_

Berichten: 12287
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 01:21

LadyMadonna schreef:
ik weet alleen wie wint, maar dat was al voorspeld voor ie überhaupt geboren was....


En dit soort dingen maken het dus niet meer leuk om mee te doen!!

En je doet niet mee voor het winnen, maar ook niet om onderaan te eindigen toch? Waarom doe je anders mee met een verkiezing?

Anoniem

Re: Ontzettend weinig aanmeldingen veulenverkiezing

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 01:25

Wat een jaloerse reacties hier , je hoeft niet te stemmen of iets . Het is maar een virtuele titel en meer niet.

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 01:28

Ik heb net ook gestemd, de jaren dat ik stem kijk ik enkel naar de foto welk veulen mij aanspreekt. Dat hoeft het echt geen foto van een top fotograaf te zijn, maar een veulen in zijn geheel zien let ik dan wel weer op.
Geboortedatum en afstamming etc vind ik geheel onbelangrijk.

Overigens zou ik zelf een veulen niet meer opgeven maar puur omdat het van mij niet zo nodig meer hoeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 01:32

Ik heb vorig jaar voor het eerst mijn stem uitgebracht. Zowel bij de hengsten, als bij de merrie koos ik er 1 op het uiterlijk en 1 op het verhaal. Wat is er mis mee om bewust te kiezen voor een veulen dat niet meer leeft? Ik zie het als eerbetoon aan een onvoltooid leven en een hart onder de riem voor degene die zijn dier verloren heeft.

Ik was van plan om dit jaar mee te doen, alleen ben ik uiteindelijk niet voor een veulen van 2016 gevallen. Mijn uk is in 2015 geboren. Moest ik meedoen, zou het mij totaal niet boeien hoeveel stemmen er komen. Ik zou gewoon mee doen omdat ik trots ben op mijn beestjes.

AfricanLady

Berichten: 8010
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Ontzettend weinig aanmeldingen veulenverkiezing

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 01:36

Ik neem altijd de hele lijst door en stem op het veulen die ik gewoon het leukste vind.
Vanaf dat dit bepaalde veulen van dit jaar werd geboren stond mijn stem zo goed als vast.
Ik werd verliefd op dit veulen.
Dat het nu gewoon vaak in een topic voorbij kwam doet er voor mij niet echt toe.