Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoyCiej007 schreef:drawerlover schreef:ik vind ook dat die geit nog steeds een dikke buik heeft
Sorry hoor maar ik vind echt dat die vrouw zich er iets minder mee moet bemoeien.
en wij zijn te gast in de stal, dus wordt het niet zo op prijs gesteld als wij uitgebreid ons commentaar hier neerplempen
Eloya schreef:In overleg met Nicole288 een nieuwe voor dit jaar gemaakt
Welkom bij het nieuwe veulen en merrie seizoen: 2016
!Belangrijk! Wij zijn te gast in de stallen van deze merries en hun eigenaren. Kritiek of frustraties uiten op hoe er wordt gehandeld heeft weinig nut in dit topic. Als je het te heftig vind worden, zet de cam dan uit.
Rianne1994 schreef:Eloya schreef:In overleg met Nicole288 een nieuwe voor dit jaar gemaakt
Welkom bij het nieuwe veulen en merrie seizoen: 2016
!Belangrijk! Wij zijn te gast in de stallen van deze merries en hun eigenaren. Kritiek of frustraties uiten op hoe er wordt gehandeld heeft weinig nut in dit topic. Als je het te heftig vind worden, zet de cam dan uit.
Even gekopieerd uit de OP
Ieder zijn eigen keus vind ik.
Luna2006 schreef:Als ze niet had geholpen waren moeder en geitjes dood geweest. Dwerggeitjes sterven heel vaak tijdens de bevalling dus snap haar goed genoeg. Vorig jaar het dramatisch zien mis gaan omdat ze de geit het zelf lieten doen.
JoyCiej007 schreef:mag van MIJ wel drawerlover, maar het is duidelijk tegen de regels van dit topic.
het zou jammer zijn als door dergelijk commentaar het meekijken bij marestare en/of het bestaan van dit topic op een gegeven moment niet meer mogelijk zou zijn.
bovendien is het vanaf de zijlijn ook altijd makkelijk oordelen; je weet niet precies wat daar gebeurd en waarom mensen iets op een bepaalde manier doen.
Het is ook niet mijn manier, maar nogmaals; we zijn te gast in hun stallen; hun regels en manieren. Vind je dat niks, dan inderdaad gewoon cam wegklikken en commentaar/mening voor je houden.
Luna2006 schreef:ik vind haar inderdaad geweldig en ze zorgt echt super voor haar lieve geitjes. En daarbij is het gewoon, hun stal, hun regels.
Denk dat bokt op zijn kop stond als ik vorig jaar een camera had gehad. daarmee dat ik hem privé houd en niet voor iedereen op stel. In noodgevallen sta je echt niet te wachten op iemand zijn mening.
Citaat:Registration disabled! Please read...
From: Heather J Williams
Due to the amount of Spam sign ups we are receiving (1 per minute currently) we are shutting down registrations on the message board. We can register you manually if you email Les. Follow this format when sending information:
Please provide
YOUR FULL NAME
USER NAME
Your email address you wish to use for registration
PASSWORD you wish to use
Verify that you are over the age of 13 by stating : .I am over the age of 13
Any information missing from this list will cause your registration to be denied. Sorry but we don't have time to email requesting more information. Once your registration has been entered by us you will receive an email with an activation code. You must click that activation code to ensure your email is accurate.
Please remember to check your spam and junk mail folders for this activation email.
Send your registration email to Marestare2015@gmail.com
xSylvanax schreef:Op de Marestare facebook pagina staat hoe je je kan registreren zodat je alle cams kan bekijken, het registreren gaat tegenwoordig via email.
Edit: Even gekopieerd van de facebook paginaCitaat:Registration disabled! Please read...
From: Heather J Williams
Due to the amount of Spam sign ups we are receiving (1 per minute currently) we are shutting down registrations on the message board. We can register you manually if you email Les. Follow this format when sending information:
Please provide
YOUR FULL NAME
USER NAME
Your email address you wish to use for registration
PASSWORD you wish to use
Verify that you are over the age of 13 by stating : .I am over the age of 13
Any information missing from this list will cause your registration to be denied. Sorry but we don't have time to email requesting more information. Once your registration has been entered by us you will receive an email with an activation code. You must click that activation code to ensure your email is accurate.
Please remember to check your spam and junk mail folders for this activation email.
Send your registration email to Marestare2015@gmail.com