[HK] [Barncam]Foalseason at Marestare 2016 #1

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Luna2006

Re: [HK] [Barncam]Foalseason at Marestare 2016 #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 01:05

Als ze niet had geholpen waren moeder en geitjes dood geweest. Dwerggeitjes sterven heel vaak tijdens de bevalling dus snap haar goed genoeg. Vorig jaar het dramatisch zien mis gaan omdat ze de geit het zelf lieten doen.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 01:05

JoyCiej007 schreef:
drawerlover schreef:
ik vind ook dat die geit nog steeds een dikke buik heeft
Sorry hoor maar ik vind echt dat die vrouw zich er iets minder mee moet bemoeien.

en wij zijn te gast in de stal, dus wordt het niet zo op prijs gesteld als wij uitgebreid ons commentaar hier neerplempen ;)

Snap ik, maar ik uit gewoon mijn mening. Ik ben zo'n persoon. Wat je ermee doet moet je zelf weten.

Er komt nog iemand bij

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 01:06

Luna2006 schreef:
Als ze niet had geholpen waren moeder en geitjes dood geweest. Dwerggeitjes sterven heel vaak tijdens de bevalling dus snap haar goed genoeg. Vorig jaar het dramatisch zien mis gaan omdat ze de geit het zelf lieten doen.

Ow kijk en dat wist ik niet. Dan snap ik het wel.

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 01:08

Eloya schreef:
In overleg met Nicole288 een nieuwe voor dit jaar gemaakt :)

Welkom bij het nieuwe veulen en merrie seizoen: 2016

!Belangrijk! Wij zijn te gast in de stallen van deze merries en hun eigenaren. Kritiek of frustraties uiten op hoe er wordt gehandeld heeft weinig nut in dit topic. Als je het te heftig vind worden, zet de cam dan uit.

Even gekopieerd uit de OP

Ieder zijn eigen keus vind ik.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 01:10

Rianne1994 schreef:
Eloya schreef:
In overleg met Nicole288 een nieuwe voor dit jaar gemaakt :)

Welkom bij het nieuwe veulen en merrie seizoen: 2016

!Belangrijk! Wij zijn te gast in de stallen van deze merries en hun eigenaren. Kritiek of frustraties uiten op hoe er wordt gehandeld heeft weinig nut in dit topic. Als je het te heftig vind worden, zet de cam dan uit.

Even gekopieerd uit de OP

Ieder zijn eigen keus vind ik.

Oké. Maar ik geef geen kritiek. Ik geef mijn eigen mening :D
Gefrustreerd ervan raken, dat wel :=

Maar als ik wist wat me net is verteld had ik anders gereageerd

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 01:10

mag van MIJ wel drawerlover, maar het is duidelijk tegen de regels van dit topic.

En om dan te zeggen 'het is mijn mening en geen kritiek' ja komop hé, zo lust ik er nog wel wat meer. ;) Hoe je het ook wil noemen; het is een negatief getinte mening/kritiek/commentaar en dat is dus regen de regels van dit topic.

het zou jammer zijn als door dergelijk commentaar het meekijken bij marestare en/of het bestaan van dit topic op een gegeven moment niet meer mogelijk zou zijn.

bovendien is het vanaf de zijlijn ook altijd makkelijk oordelen; je weet niet precies wat daar gebeurd en waarom mensen iets op een bepaalde manier doen.

Het is ook niet mijn manier, maar nogmaals; we zijn te gast in hun stallen; hun regels en manieren. Vind je dat niks, dan inderdaad gewoon cam wegklikken en commentaar/mening voor je houden. ;)
Laatst bijgewerkt door JoyCiej007 op 17-03-16 01:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 01:11

Luna2006 schreef:

Dat verklaard een hoop. Kan me dan wel voorstellen dat ze nu snel ingrijpen. In dit geval beter te vroeg dan te laat.
Mams heeft 2 mooie kleintjes!

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 01:12

JoyCiej007 schreef:
mag van MIJ wel drawerlover, maar het is duidelijk tegen de regels van dit topic.
het zou jammer zijn als door dergelijk commentaar het meekijken bij marestare en/of het bestaan van dit topic op een gegeven moment niet meer mogelijk zou zijn.

bovendien is het vanaf de zijlijn ook altijd makkelijk oordelen; je weet niet precies wat daar gebeurd en waarom mensen iets op een bepaalde manier doen.

Het is ook niet mijn manier, maar nogmaals; we zijn te gast in hun stallen; hun regels en manieren. Vind je dat niks, dan inderdaad gewoon cam wegklikken en commentaar/mening voor je houden. ;)

Je hebt gelijk. Een mening op iemand gooien gebeurt snel :=
En ik ben dan zo iemand die dat niet voor zich houdt. Volgende keer rekening mee houden dan.
Excuses

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 01:13

Dit doet ze al jaren zo , ik moet er altijd om lachen . Crazy goat lady ,als het doekje er is dan mag cam aan

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 01:14

;) geeft niet hoor, gebeurd vast iedereen wel eens. maar dan in ieder geval voor in het vervolg een puntje om op te letten ;)

JoyCiej007

Rebecca schreef:
Dit doet ze al jaren zo , ik moet er altijd om lachen . Crazy goat lady ,als het doekje er is dan mag cam aan

hoeveel doekkies heeft ze wel niet op voorraad zeg :')

LoveGlove

JoyCiej007 schreef:
;) geeft niet hoor, gebeurd vast iedereen wel eens. maar dan in ieder geval voor in het vervolg een puntje om op te letten ;)

Jaa daarom, weer iets ontdekt. Man wat ontdek je in de puberteit toch veel :')

Ik heb wel nog steeds een idee dat er een 3e in zit :?

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 01:16

ik vind haar inderdaad geweldig en ze zorgt echt super voor haar lieve geitjes. En daarbij is het gewoon, hun stal, hun regels.
Denk dat bokt op zijn kop stond als ik vorig jaar een camera had gehad. daarmee dat ik hem privé houd en niet voor iedereen op stel. In noodgevallen sta je echt niet te wachten op iemand zijn mening.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 01:18

hahaha gaat een wereld voor je open joh :+ ik heb ook half en half het idee van een 3e, maar aan de andere kant lijkt moeders nu wel een stuk minder opgeblazen dan eventjes hiervoor.

Leek net ook nog wat weeen te hebben maar kan natuurlijk ook nog nageboorte zijn die er nu of straks nog uit moet.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 01:22

Luna2006 schreef:
ik vind haar inderdaad geweldig en ze zorgt echt super voor haar lieve geitjes. En daarbij is het gewoon, hun stal, hun regels.
Denk dat bokt op zijn kop stond als ik vorig jaar een camera had gehad. daarmee dat ik hem privé houd en niet voor iedereen op stel. In noodgevallen sta je echt niet te wachten op iemand zijn mening.

Klopt. Heb zelfs enorm heftige bevallingen van merries gezien waarbij het echt een kwestie van leven of dood was voor zowel merrie als veulen. En tsja........... als je dan met wat ehm 'geweld' je merrie omhoog moet 'schoppen' of weet ik veel, om het leven van haar en het veulen te redden.... dan kan dat er heel grof uit zien, maar dan doe je dat toch....

Heb ooit eens een bevalling gezien van veulen dat dus echt gereanimeerd moest worden, heen en weer geslingerd en weet ik het.... dat was écht zo heftig.... lange bevalling ook. Merrie heeft ook zenuwbeknelling gehad. Veulen heeft het niet gehaald en merrie hebben we daarna nog met vast groepje in de gaten gehouden en updates geplaatst. Heeft niet mogen baten, heeft het ook niet gehaald.
Bah bah bah daar ben ik toch wel even een paar dagen helemaal naar van geweest hoor.

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 01:47

Ben je zeker naar van hier hebben ze ook bruut te werk moeten gaan en daarna spoed keizersnede dus zeker geen pretje en denk dat iedereen mij gek had verklaard dat ik het op stal had laten doen. Verschil is dat ik mijn merrie nu nog heb en op de kliniek beiden kwijt was geweest.

Maar idd van zo'n bevallingen ben je echt een tijdje naar, ookal is het je eigen dier niet

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 18:59

Weet iemand toevallig waarom er niet geregistreerd kan worden op het forum daar? Wil graag meekijken, maar de registratie ligt eruit.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 21:17

Meekijken kan zonder account soloro! Alleen kun je dan niet op het forum can marestare kijken /reageren. Of bedoel je niet meekijken met de cam maar juist t forum? :+

Kanto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 21:53

sommige cams moet je geregistreerd voor zijn en ik kan me ook niet registeren :(

xSylvanax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 21:59

Op de Marestare facebook pagina staat hoe je je kan registreren zodat je alle cams kan bekijken, het registreren gaat tegenwoordig via email.

Edit: Even gekopieerd van de facebook pagina

Citaat:
Registration disabled! Please read...

From: Heather J Williams

Due to the amount of Spam sign ups we are receiving (1 per minute currently) we are shutting down registrations on the message board. We can register you manually if you email Les. Follow this format when sending information:

Please provide
YOUR FULL NAME
USER NAME
Your email address you wish to use for registration
PASSWORD you wish to use
Verify that you are over the age of 13 by stating : .I am over the age of 13

Any information missing from this list will cause your registration to be denied. Sorry but we don't have time to email requesting more information. Once your registration has been entered by us you will receive an email with an activation code. You must click that activation code to ensure your email is accurate.

Please remember to check your spam and junk mail folders for this activation email.

Send your registration email to Marestare2015@gmail.com

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 22:27

xSylvanax schreef:
Op de Marestare facebook pagina staat hoe je je kan registreren zodat je alle cams kan bekijken, het registreren gaat tegenwoordig via email.

Edit: Even gekopieerd van de facebook pagina

Citaat:
Registration disabled! Please read...

From: Heather J Williams

Due to the amount of Spam sign ups we are receiving (1 per minute currently) we are shutting down registrations on the message board. We can register you manually if you email Les. Follow this format when sending information:

Please provide
YOUR FULL NAME
USER NAME
Your email address you wish to use for registration
PASSWORD you wish to use
Verify that you are over the age of 13 by stating : .I am over the age of 13

Any information missing from this list will cause your registration to be denied. Sorry but we don't have time to email requesting more information. Once your registration has been entered by us you will receive an email with an activation code. You must click that activation code to ensure your email is accurate.

Please remember to check your spam and junk mail folders for this activation email.

Send your registration email to Marestare2015@gmail.com

Dankjewel! :D meteen email verstuurd :P

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 22:39

Ahaaaa. Ik ben al heel lang lid dus kan alles bekijken, vandaar dat ik t niet weet :')

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 13:42

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 13:42

mooi getekend veulen ook!

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 01:13

Low!
http://www.marestare.com/fcam.php?alias=kimberleefarms

Twijfel beetje, denk dat ik de ipad naast bed zet. Deze op low, koudbloedkim maakt het spannend en Mierela van Nicole op bokt ook.

Edit: IK WACHT NOG EVEN! Hop daar gaat de staart omhoog, die high komt zo wel. Ze gaat zo!