5 juni weten we of ze drachtig is van Mythos

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gblover schreef:Ja dat is een hele weg. Ik wou toch wel even weg van de Jazz / Flemmingh / Ferro / Krack C en noem maar op want merrie heeft al veel van dit bloed en wou anderzijds iets rust in het karakter brengen. Vandaar viel al veel af. En dan bleef eigenlijk Negro, Netto, Lord Leatherdale hangen. Maar eerste 2 Ferro. Dan maar weer advies gevraagd aan de fokker van de merrie en aan de hengsten stal. Ik wou ook niet afwijken van kwpn. En toen stelden beiden los van elkaar Lord Leatherdale voor als best passend om vooral maat en hoger op de benen te brengen. Voor de rest vonden ze weinig aan de merrie te verbeteren, dus eerder behoud. Bij mijn andere merrie past veel en ze geeft telkens goede veulens, maar deze is maiden en vond ik veel moeilijker
.
Jibbel schreef:Volgens mij moet diepvries sperma echt op het juiste moment worden ingebracht, omdat het maar heel kort blijft leven. Ik zou de voorkeur geven aan vers sperma via KI, dat leeft zo'n 48 uur, dus kun je wat meer gokken wanneer het ei springt.