Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Giolli schreef:En daarom wil ik dus eerst bellen om dit te bespreken. Ik ben bereid om veel geld neer te leggen. Maar ondertussen zijn we al 2000,- verder met luun. Maar nog geen klap opgeschoten... Het moet het natuurlijk wel waard zijn. Ik ga geen duizenden euro's betslen aan een veulen dat nooit pijnloos zou kunnenleven...
Giolli schreef:Ja. Dat heeft ze..
Ik ga zeker Utrecht nog even bellen. Maar we wonen best ver van utrecht af, dus ik wil eerst weten wat ze er van vinden voordat we de stress van het reizen ondergaan.
Utrecht zijn toch allemaal "studenten" ? Dat zie ik niet echt zitten...
Giolli schreef:BianCatjee schreef:Arm kleintje, de mijne is helaas ook ziek (wel met duidelijkheid wat ze heeft, namelijk droes, zo verschrikkelijk ziek geweest maar die knapt nu op) Ik ga heel hard voor je duimen dat ook jou kleine meisje er snel bovenop komt!!
Sterkte en succes met vervoeren en alles wat er gedaan moet worden.
Ik weet hoe erg droes is, maar kan me voorstellen dat dat voor je beeb nog erger moet zijn. Ook jij veel sterkte dan...![]()
De rest bedankt allemaal, morgen na de middag vertrekken we...
janderegelaa schreef:Utrecht is helemaal niet zo goed. Gros van de dierenartsen is daar direct na de studie aan de slag gegaan. Bodegraven is wel heel goed en DAP Vorden ook.
Daar komt nog eens bij dat ik het belachelijk vind dat je in Utrecht de hoofdprijs betaald terwijl je paard wordt gebruikt voor studenten.