Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Uthrick schreef:Is het een idee om een soort van inzameling voor dit veulentje te houden? Sita neemt de zorg nu opzich, met de daarbij komende kosten aan melk en evt. dierenartskosten. Dus ik zat zo te denken, als iedere bokker die zich geroepen voelt nou een bedrag aan Sita overmaakt, kunnen we op die manier toch allemaal een beetje helpen.
Goed idee?
Uthrick schreef:Is het een idee om een soort van inzameling voor dit veulentje te houden? Sita neemt de zorg nu opzich, met de daarbij komende kosten aan melk en evt. dierenartskosten. Dus ik zat zo te denken, als iedere bokker die zich geroepen voelt nou een bedrag aan Sita overmaakt, kunnen we op die manier toch allemaal een beetje helpen.
Goed idee?
shettie1978 schreef:ik heb alles even gelezen en ik vind het super wat je doet Sita !!!!!
Ik wil je heel veel geluk en succes wensen en ik hoop dat je ons op de hoogte houd van het opgroeien van je "pleeg"veulie.
Ik vind het helemaal geweldig dat er hier mensen zijn met het hart op de goede plaats !!!! dat mag toch ook wel eens gezegd worden dacht ik zo.
NoGo schreef:Krijg nou wat dat is het veulentje van mijn vriendin![]()
Eergister zijn we 8 uur onderweg geweest naar Friesland en terug om te kijken of hij bij een merrie wilde die haar veulen had verloren maar helaas ze liet hem niet toe en hij was teveel op mensen gericht dus konden we weer huiswaarts keren.
Wat ontzettend goed dat jij hem nu opvangt de zorg is echt niet te doen als je paard niet aan huis staat