Dus... misschien heel even een kleine paddock maken met je groot stroom apparaat erop?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gohya schreef:Had K ge-smst of hij al wist hoe laat ze morgen opgehaald zouden worden.
Werd vanavond terug gebelt en hij zei dat ze morgen rond 11 uur worden opgehaald,maar niet door hem zelf.Hij heeft een chauffeur gevonden met trailer die ze komt halen,maar M zou ook mee komen.
Mijn geld? ow hij belt me binnenkort voor een afspraak in Nederland en dan maakt hij het goed.Tuurlijk doet hij dat,maar niet heus.Ik wil morgen zijn complete adres in Frankrijk hebben,want ik houd beide paspoorten in bezit totdat ik mijn geld heb.Als ik mijn geld heb gekregen,dan krijgt hij de paspoorten.
Is dit wel een goed idee zo?
Twinklestar schreef:Ik denk dat je naar je geld kan fluiten tenzij je afspreekt dat je met de chauffeur ( of voor mijn part met M ) afrekent en dan moeten zij het maar verder regelen met mijnheer K. in Frankrijk.
Ik neem aan dat het niet over honderden euro's gaat dus dan kunnen zij dat toch wel voorschieten ?![]()
Geen geld.........geen pony's.
Zo loop jij geen risico en die chauffeur moet toch de pony's bij K afleveren ( ? ) dus kan hij dan toch ook het geld van K terug krijgen of niet ?
xJolien schreef:Misschien een hele domme vraag, maar zolang jij in bezit bent van paspoorten & paarden, zijn de paarden toch eigenlijk 'jouw eigendom'? Of heb ik dit mis?
gohya schreef:@lor1_1984
Nee mijn weiland ziet er nu stukken beter uit als toen.
Maar die man had er toen 2 rijen prikkeldraad omheen zitten,als een veulen zo'n prik voelt gaat die daar echt niet onderdoor hoor.