Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zilvermoon schreef:Grapje schreef:Loopt ze rondjes op stal? Melk druppels?
Geen melkdruppels. Wel onrustig op stal en buik kijken. Maar ik staar me niet blind op het uier.. Ingevallen flanken (of nouja laat ik zeggen weer zichtbare flanken) Wat betekend dat dan?? Dat t veulen gedraaid is?
arabs schreef:bedankt voor jullie reactie, ja heel ernstig... ik denk dat ik me gewoon heel goed moet organiseren, zorgen voor biest en melk en zelf de fles geven en zorgen dat die niet gaat drinken
ook zien dat ik zeker bij de geboorte ben...
terug een koele kop
misschien even contact opnemen met moederloze veulencentrale, hebben die ook een e-mailadres?
had me niet echt voorgesteld dat ik hier nu mee bezig zou zijn, maar ja ben blij dat ik het op voorhand weet, nu kan ik nog iets doen (het veulen kan anders zelfs sterven binnen de 6-8 uur)
nu te hopen dat Shamala het nog wat binnen houdt..., daarvoor wilde ik dat het snel kwam, dat is wel een raar gevoel...
ik hou jullie nog op de hoogte
Zilvermoon schreef:Grapje: Jaa Alexandro P ja.. Zilver is ook Gelders. En ik wou graag Gelders blijven. Maar dan iets meer dressuur en ohz gefokt.. En daar paste Alexandro goed bij.. Ook de minpunten van Zilver vangt Alexandro goed op. Ben heel benieuwd wat er uit komt! Klopt inderdaad dat zijn nakomelingen zich nog niet bewezen hebben.. Maar ik waag het er op omdat ik heb zo goed bij Zilver vond passen..
Steffi_H schreef:arabs schreef:bedankt voor jullie reactie, ja heel ernstig... ik denk dat ik me gewoon heel goed moet organiseren, zorgen voor biest en melk en zelf de fles geven en zorgen dat die niet gaat drinken
ook zien dat ik zeker bij de geboorte ben...
terug een koele kop
misschien even contact opnemen met moederloze veulencentrale, hebben die ook een e-mailadres?
had me niet echt voorgesteld dat ik hier nu mee bezig zou zijn, maar ja ben blij dat ik het op voorhand weet, nu kan ik nog iets doen (het veulen kan anders zelfs sterven binnen de 6-8 uur)
nu te hopen dat Shamala het nog wat binnen houdt..., daarvoor wilde ik dat het snel kwam, dat is wel een raar gevoel...
ik hou jullie nog op de hoogte
Is het niet te testen in het bloed ofzo? Want stel dat Shamala het toch niet heeft dan zit je misschien nu te stressen voor niets.
Of is het echt 200 % zeker? En kan er dan ook niets aan gedaan worden? Medicatie of iets dergelijks?
Neonlight schreef:Weet je zeker dat het melkvergiftiging is of rhesusfactor? Omdat je nu ook meldt dat de hengst van invloed is?
Ineke, hoe zijn je tentamens gegaan?