Ik ken een shet die gedekt is door een hengst van toen ongeveer 1.40 m en dat veulen was veel te groot en kon helemaal niet bij de moeder drinken en is op weg naar de kliniek overleden.
hoi allemaal!! ik heb contact met de eigenaren van de shett maar er is nog geen veulen doen wel al iedere nacht waken als ze zelf niet online komt hou ik jullie wel beetje op de hoogte
ik heb het ook meegemaakt bij mensen waar ik voor een paard reed een a-pony waar een veulen bwp hengst had opgezeten!
en geloof mij dat wil je echt niet meemaken!! sorry dat mensen hier zeggen dat het gaat maar ik zal je vertellen dat het een groot ramp was (een bloedbad zelfs)
het veulen was veel te groot voor de pony dus bij de geboorte kreeg zij het veulen er niet uitgeperst, keizesnee gaat al niet en de pony heeft zo al haar ingewanden eruit geduwd.... resultaat moeder dood moeten spuiten, is in de nacht gebeurd en stal niet aan huis, dus beestje afgezien en veulen dood
erg hoor, zo iets mag echt niet gebeuren en moet als het gebeurd echt wel verhinderd worden door abortus ofdergelijke
Poiuytrewq
Geplaatst: 29-04-10 17:29
Jammer dat er nog geen veulentje is Ze had echt al een behoorlijke buik 4 weken terug ( in de OP)
Vero jeetje wat erg, dat is idd wel het laatste wat je wilt meemaken.