En fijn dat er al zoveel mee willen kijken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jennyk schreef:als het goed is doet ie het nu weer!
En fijn dat er al zoveel mee willen kijken
Stravero schreef:Bij mij pakt ie m nog steeds niet, ik krijg steeds: Gestopt
MamaSnoopy schreef:als de merrie's niet besluiten om te gaan bevallen![]()
kunnen we naar een minidonk kijken die witte melk heeft![]()
Oprah at Half Ass Acres - White Milk
« Thread Started on Today at 10:07am »
--------------------------------------------------------------------------------
Oprah at Half Ass Acres now has white milk as of 10am on 4/08/07..her teats are pointing East/West...at 7am her teats were pointing straight down and her milk was clear..so she changed within 3 hours. Our average time of having a foal after we discover the white milk is 20 hours..so we expect this baby within 24 hours. Her stool is firm and she is eating her breakfast like it is her last meal so it won't be in the next few hours..LOL!! Thank you to everyone for helping us watch!
Dayle
http://www.marestare.com/minidonk.htm
tijd voor de Oprah Winfrey schow
EmDee schreef:Ik zie een lege stal, hier doet hij het wel.
FennekeR schreef:Oplossing gevonden, geopend in IE........![]()
jennyk schreef:Mag ik hier ook mijn merrie aanmelden? Sjanty zit a.s dinsdag op 320 dagen, uiertje begint te komen, banden zijn erg slap en de staart kan al verticaal en heb ik niet verder geprobeert dit is de link http://jweststrate.spaces.live.com/
Sjanty staat alleen op stal van ongeveer 20.30 uur tot 7.15 uur
Ik hoop dat jullie mee willen kijken
Whiz schreef:Goedeavond mensen,![]()
Heb weer wat veulentjes gemist.. maar niet veel.
Even een Update voor Lady.
Staart is nog weer wat flexibeler. De spenen staan nog niet strak maar haar uier is wel hard (iemand enig idee wat dat betekend???). Ik heb het idee dat het veulen ook iets is ingedaald. Lady gaat de laatste dagen vaker plat liggen in de stal. Normaal doet ze dat nooit. En we zitten vandaag op 336 dagen. Al 2 dagen over 11 maand heen!
crazy_funky schreef:FennekeR schreef:Oplossing gevonden, geopend in IE........![]()
jij bent goed bezig!!
bij mij doet ie het nu ook via IE
timokyana schreef:@whiz: was lady nu ook een maiden?
gebeurd het vaker dat deze overdragen of is er gewoon geen touw aan vast te knopen aan de merrie's?
FennekeR schreef:Hihihihi...... bij ons zijn ze héél voorspelbaar....... Macy gaat standaard te vroeg en Copper standaard te láát.![]()
![]()
FennekeR schreef:Best wel spannend, uier ontwikkeld zich goed...... en ze is morgen uitgerekend.Ik ben heel benieuwd.