Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hopen dat ik hem snel terugvind want...
marlijntjuh schreef:Jaahhh we hebben samen wax Yoline![]()
Hoelang is Friet drachtig? Ben benieuwd of ze een beetje op hetzelfde schema blijvenZe heeft oedeem onder haar buik of niet?

Sammie schreef:Yoline, leuke druppel hoor. Whaha ik moest wel even heel goed kijken.

) Maar het geeft een beeld he 
marlijntjuh schreef:Missje gaat SUPER Haar uier kwam pas heel laat, maar toen hij kwam was hij snel Ik verwacht nu ieder moment de kegels en dan gaat ze wel bevallen Haar uiers zijn helemaal vol, super hard en haar tepels zijn geplopt
Jaloers! Wil iemand Gon komen vertellen dat ze op dezelfde dag is uitgerekend
Hier nog maar weinig uier... Ach, ik had het wel verwacht! Ik wacht nog wel een week of 3
)
) 
Niezzz schreef:Die is lekker dik!
Dat schoppen is echt raar om te voelen
Uier mag idd nog flink groeien.
Sommige merries he... zucht... Miss denkt ze echt dat ze een ruin is 
Wel een goede keuze om ze weg te brengen... Daar kunnen ze haar mooi in de gaten houden! Het gezinsleven gaat ook door...

en die andere merrie ook
Spannend zeg! Leuk dat je ze hebt voelen schoppen.
Mooie buik hoor! Wanneer is ze ook alweer uitgeteld? Hou het soms echt niet meer bij... iwayalover schreef:@ Jessje: Jou merrie ziet er ook goed uitMooie buik hoor! Wanneer is ze ook alweer uitgeteld? Hou het soms echt niet meer bij...
kyralover schreef:Ik heb dus foto's. Alleen mijn vader is er vandoor met het usb kabeltje van de camera Hopen dat ik hem snel terugvind want...
)

Ze is al goed dik! Maar dat mag ook wel met 11 maanden dracht he!
jessje schreef:Morgen![]()
![]()
Nuja, morgen is ze 11 maand drachtig, ik verwacht eigenlijk niet echt een veulen voor 10 mei ongeveer, maar ik hoop dat ze het niet té lang trekt dit jaar...
Bedankt wel, ze heeft het idd prima naar haar zin denk ik
Had ook zoveel typwerk! alvast proficiat met de mijlpaal dan
Weet niet of ik morgen online ben dus dan heb ik t vast gezegd
Is te hopen voor jou dat ze het dit jaar eerder doet dan als normaal.. Heeft ze al n beetje uier?
). Ik hoop dat alles goed komt met 'r.
!! Wat lief, zo'n beschermruin. Benieuwd of hij zijn taak nog uit mag voeren als het veulen er eenmaal is

ze krijgt altijd mooie veulens, geen twijfel mogelijk!
Mac schreef:@saffier: tijd voor
prairie oysters
bij jullie![]()
![]()
Hahaha

Je zou niet zeggen dat ze nog een maand moet als je haar zo ziet!
Arme Maddox, die ken ik idd nog! Ik hoop maar dat alles goed komt 
Ze ziet er goed uit 
Als je deze buik vergelijkt met die van vorig jaar!! Ik ben ook wel benieuwd hoe haar uiers eruit zien
Beginnen die al een beetje met vullen?
Echt dik is ze nog niet, maar dat kan natuurlijk nog komen 

Ik gok op overmorgen
Ik zie ook een staartje wat er wat vanaf staat
Sterkte daar allemaal!
Zien er goed uit hoor!! Ben benieuwd!