Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Mevrouw krijgt nu op DA advies Vit. E met Selenium over haar worteltjes. Ze krijgt nu ook weer gewoon hooi. Mevrouw staat te schrapen als een gek, dus die voeten doen geen pijn meer. Ze is weer afgeslankt en aangekomen
. Links om braaf lopen en rechts om steeds maar proberen om om te draaien
. Die dikke pens begint wel steeds meer in de weg te zitten, dus ben ik nu sneller dan zij
. Plakkootje (veulen in woording) meld zich ook zo af en toe. Ik mag van mevrouw iets minder aan haar flanken zitten. Ze draait haar hoofd naar me toe en kijkt
. Poetsen mag ik nog steeds te hele dag doen. Helaas gaat dat niet, ik kan dat maar niet aan haar verstand brengen
. Dus als iemand ff tijd heeft.........

)
. PhiaBink schreef:. Poetsen mag ik nog steeds te hele dag doen. Helaas gaat dat niet, ik kan dat maar niet aan haar verstand brengen. Dus als iemand ff tijd heeft.........
![]()
Ze stond met der ogen op half 7 terwijl persoon 2 haar voorhoofd masseerde, ze zakte steeds dieper weg ik denk dat ze goe heeft geslapen 's nachts. 

De 7e maak ik weer foto's, dan is ze 8 maanden ver.

Loolapelooza schreef:Ze wordt trouwens écht rond, maar ja welke merrie niet?De 7e maak ik weer foto's, dan is ze 8 maanden ver.
en kun je alles met haar doen. Lee's uier ziet er nu uit als twee verse theezakjes
. Haar kling is nog niet veranderd. Lee is een scheet van een paard, maar heeft altijd al duidelijk haar wensen gehad. Men noemde haar op haar vorige stal niet voor niets "De Freule"
. Wat ik wel merk is dat haar kuddegevoel enorm ontwikkeld is. Momenteel is beweging geven heel makkelijk: ik haal Pepsi uit de paddock, zodat Lee gaat rennen
of ik neem Lee mee voor een wandeling en dan wordt ze twee keer zo groot en schiet ze spontaan in de piaffe. En dit is een paard waarmee ik jarenlang in mijn uppie stad en land mee ben doorgetuft
!