Jodocus alweer 9 dagen oud,wel ff veel stress hier.merrie kreeg weer last van haar hoefbevangenheid en ik heb prascend in lage dosis opgestart een week voor Jodocus zijn geboorte,natuurlijk eerst goed ingelezen of dat kan met dracht/zogen.uit onwetendheid gedaan en niet wetend dat de hele hormoonhuishouding stil werd gelegd,oftuwel; melkproduktie kwam bijna stil te liggen.boze dierenarts(en terecht ik had moeten melden dat ik het medicijn ging opstarten,nooit geweten dat het een insulinevorm is) Merrie 2x hengstiggespoten en nu wachten we op domperidom vanuit kliniek utrecht om melkproduktie te stimuleren,ondertussen melk bijvoeren.nu de merrie mega hengstig is komt hij al minder melk halen bij me dus merrie geeft meer melk. Echt zo stom van me,gelukkig gaat Jodocus super goed en is onwijs speels.maar ik ben goed geschrokken en heb er slapeloze nachten van gehad .
nieky1993
Geplaatst: 17-06-23 23:36
Even een paar drukke dagen gehad dus nu maar even bijlezen nu
Dagmar11 leuk he zo dromen . Ze is er bijna kwa uier idd.
Stal_hd leuk is dat he als ze zo spelen met de merries ook.
Ennasil92 Fijn dat ze dan stamboek papier krijgt.
Balko super leuke naam voor je knappe veulen
JennyKknappe Pikachu
Gimmick11 ik doe eigenlijk niks aan de vliegen ze gaan onder moeders hun staart staan als ze teveel last hebben. Ze slopen hier alles bij mekaar
Kendra prachtig plaatje zo met de zon
Cp112 charisma heeft nog geen zin erin precies. Tis haar te warm . Geen ervaring hier met dikke benen.
Mirjamalvaro spannend die zou er toch aankomen zou je denken.
Lideli hopelijk zet ze eens door dan met bevallen.
Happytime Dat is schrikken zeg. Hopelijk krijgt ze snel terug meer melk.
Gefeliciteerd Mirjam! Blijft toch bijzonder zo'n licht kleurtje. Van welke hengst is deze? Hij heeft moeite om zijn oren uit te vouwen, haha. Mooie lange benen heeft hij. Knap ding!