[HK] Het Dikke Buiken Topic 2017 - deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

daisyjazz

Re: [HK] Het Dikke Buiken Topic 2017 - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 12:49

Gefeliciteerd Caesar !! Weer een merrie ! Ze is wel een plaatje :j <3
Ben benieuwd naar de droogfoto's :D

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 12:51

Wauw gefeliciteerd! Mooi veulen weer :)

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 12:57

Gefeliciteerd

sblom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 13:00

Gefeliciteerd Caesar, wat n skeetje

Carmuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 13:11

Silly....Hoe is het met cas?

SetteLi. ..En met jazzy?

Liaan...En met jouw knappies?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 13:15

Gaat super :D

Carmuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 13:17

Silly1972 schreef:
Gaat super :D

Super! Fijn om te horen. Zal wel groeien als kool hihi

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 13:20

Dat gevoel heb ik wel ja, vergeet steeds de maatstok erbij te zetten.
Hij zit in iedergeval ruim boven de meter

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 13:43

Nog steeds niks Woogy? Na die drupfoto's en al die pagina's erbij dacht ik dat het er wel zou zijn inmiddels -O- Vanavond dan :j

Ahhhh Ceasar, wederom een prachtig meisje en zoals Cynthia al zei, dit koeienkoppie wordt niet wit. Heel gaaf! Proficiat!!

Lady gelukkig weer aan de beterende hand.

Cynthia ook weer opgeknapt. Toen ik die eerste tietfoto's van Fi zag dacht ik even dat het Dais d'r tietjes waren. Kunt wel zien dat het moeder en dochter zijn haha :+

Wauw kks, dat is nog eens een kraamstal :wow: Ga je nog wat tussen de spijlen doen? Een veulentje piept daar zo tussendoor.

Granoek, dat zijn een paar beste uiers zeg! Maar die trekpaard veulens zijn ook van meet af aan al flinke bullen, die tanken heel wat weg natuurlijk.

Sow hé! Karin moet niet op haar rug komen te liggen Pretty. Die komt nooit meer recht. Wat een buik! Met recht een dwarsligger.

ML, 6.2 Dat gaat eindelijk de goede kant op. ps. Hoe staat het met je hengst? Die knapperd zou ik ook graag een keer op Joan zien...

Auw Fotsy, dat ziet er pijnlijk uit..

Hier weinig te melden. Joan waggelt vrolijk door. Ik merk wel dat ze er nu nog maaar weinig zin in heeft om wat te doen, dus we houden het bij een paar rondjes zwangerschapsgym in de longeercirkel, wat wandelen, grazen aan de hand en lekker poetsen.
Afbeelding
Van achter nog niet echt veel te zien (van dichtbij) met die dikke quarter-ass :))
Afbeelding
Over verharen gesproken...
Afbeelding

DigiDiede

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 14:13

heujj een heus Dikke Buiken topic! wat leuk :D

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 14:14

Haha het is me wat met die quarterkonten,weg mooie buikjes. Ze ziet er goed uit Noisy.

Woogy akkoord ze mag nog een paar uur wachten tot je thuisbent maar dan moet ze maar losgaan hoor!

Wat goed Kabayo dat ze zo snel weer bergop gaat!
Ik had ook een drachtige merrie die moeilijk liep,wat maak je je dan zorgen hé. Maar het bleken gevoelige,gekneusde zooltjes van met de vorst toen.

Crines en Noisy Karin is al bevallen (helaas) de hangbuik op wieltjes is Vera. :D
Ze is al heel haar leven hier fokmerrie,dus ze blijft wel buik houden helaas,veulen heeft een beste hangmat.
En het MOET een merrie zijn,ik doe geen toegevingen meer. :n Haar gedrag zegt van wel,maar ik moet het nog zien. ^)

Crines vordert ook al lekker,ze gaat gelijk met Nikita. Wel gevaarlijk een vakantie 2 weken na de uitgerekende datum. ~~}>

Hinte dank je! Al duurt het precies wel eeuwig nu,omdat mijn eerste veulen er al had moeten zijn natuurlijk. Moet ik jou niet vertellen. :(:)

Dank je Linda en Fotsy!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 14:24

Ceasar wat een prachtig veulentje <3
Ik krijg steeds meer zin in die van mij. Belle is in de bak niet vooruit te branden maar sjokt buiten vrolijk door. Wou eigenlijk al eerder stoppen met galloperen en rijden maar ze vindt het nog zo leuk!
Al wel een aardige veulenbuik al had ik erger verwacht.

Afbeelding

stal_HD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 14:35

Jaa 300 dagen mijlpaal. *\o/* *\o/* *\o/*

En haren regen wat bijzonder hihihi. Is wat anders dan die natte regen hier. pfff ben er zo klaar mee. Het land was weer mooi droog, maar nu niet meer grrrr. 1 ding positief. de mest regent er mooi goed in. Handzaam verkleind voor de opname door het gras. hihihi

Jaaaaaa caesar. Wat super goed. Gefeliciteerd met alweer zo'n mooi veulentje. Schitterend. Moet toch eens even met jou praten hoe je dat voor elkaar krijgt hahahaha.
Wat zul jij op je big pink cloud zitten. <3

rensju

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 14:57

Gefeliciteerd Caesar! 4 merries op rij wat een geluk!

Granoek sodeju dat zij al beste uiers

Woogy ik hoop dat Pris netjes op je wacht en vanavond los gaat. Succes trouwens in het zhs.

Fijn dat het goed gaat met Cas en Jazzy!

Hoe is het eigenlijk met dat veulen met dat mooie snebje? Weet ff niet meer van wie die was..

Die van jou Carmuh lijkt er ook al op!
Noizy lekker he dat verharen, hier hetzelfde en mn paard is wit. Het zit overal!

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 14:57

Caesar gefeliciteerd!!! Wat een knap ding!

Vulina ook alweer voor 2018 bezig.

Pretty gefeliciteerd met een 300 dagen mijlpaal!

Ml nou dat is ook al bijna!!

Granoek flinke uiers zijn dat haha!

Zag nog dikke quarter billen :P

Woogy nou vanavond dan er uit met die baby!

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 15:02

Whoops! Sorry Pretty, ik bedoelde inderdaad Vera.

Ik denk dat we maar een overall aan moeten trekken tijdens het poetsen Rensju, zo'n maanmannenpak :+

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 15:04

Silly fijn te horen, genieten genieten genieten want ze zijn zo snel groot

Belle heeft ook al aardig buikje

Noisy, ja je kan dan ook tenminste zeggen dat je langs achteren niet eens ziet dat ze drachtig is, zo slank zijn ze _O- hier ook zo eentje :D
Ze ziet er goed uit, en inderdaad je begint te merken dat ze niet meer zoveel inspanningen willen doen en het toch wat lastiger krijgen met die herrieschopper aan boord. O:)

Oh vakantie crines, duim voor je dat ze eerder gaat dan.

Leuk te horen dat knappe lady zo goed herstelt, maandagziekte trekt gelukkiglijk heel snel weg, als je de oorzaak hebt gevonden.
Nu haar nog lekker warm houden tot de lente eindelijk in het land is.

Vanavond naar de dokter met mijn hand, bedankt om te vragen woogy en Noisy, pijn valt best mee, juist een vuist maken trekt nog tegen en natuurlijk ik zou misses lomp niet zijn dat ik nu overal tegenbots met dat hand :roll:

Diedelo welkom

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 15:10

Pris heeft braaf gewacht dus dat scheelt.

Wat een mooie gele dikkerd

rensju

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 15:12

Goed idee Noisy, of voortaan met een stofzuiger ipv poetsen

Fotsy ik denk dat dat verstandig is. Mijn broertje heeft er een rare bult op de hand aan overgehouden. Hij was er veel te laat mee heen gegaan.

Hier hetzelfde Belle, mijn paard lijkt soms wel depri en ze is pas op 254 dagen.. wel fijn dat de jouwe buiten nog lekker doorsjouwt

Crines

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 15:16

Proficiat met de mijlpaal HD!

Ah jee, sorry pretty, ik bedoelde natuurlijk Vera inderdaad... :(:)

Noisy, daar ben je weer met je quarterbillen. Dit jaar heb ik geen billen om ermee in de strijd te gaan, want Esquina is helemaal niet zo barok en is pas 5 jaar, dus nog een slanke pannenlat met een dikke buik :+ Ze ziet er wel goed uit!

En jaja ik weet dat het gevaarlijk is op vakantie zo vroeg na de bevalling, maar was echt het enige haalbare om in te plannen, anders kwam het echt in de knoop met vanalle andere dingen oa. mn werk en de verbouwingen enzo...
Ik heb een hele tijd getwijfeld, maar ik weet dat als het erop aan komt, dat mijn ouders voor merrie en veulen zouden zorgen.
Vorig jaar zat ik met identiek hetzelfde probleem. Toen is Imperiosa bevallen op 6 mei (twee weken over tijd) en op 20 mei moest ik al vertrekken.
Is toen ook erg spannend geweest want er waren wel degelijk complicaties met Espero (buiten toezicht bevallen, veulen niet recht geraakt, niet gedronken, bloedtransfusies, ...).
Ik hou dus mn vingers gekruist. Mocht Esquina nu een weekje te vroeg willen bevallen van een gezond veulentje... :Y)

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 15:26

Weet je wanneer ze de vorige keer bevallen was Crines?
Enneh niet op vakantie gaan hé. ;) :+
Haha. Ik ga dit jaar ook een weekendje weg zelfs! Uitzonderlijk. 8-) Maar mijn man blijft thuis om de dierenzooi te doen én ik heb het gepland begin september. Dan is alle veulenstress wel weg hopelijk.

Fotsy ik moest direct denken aan Flo haar billen als ik die van Joan zag. :')
En juist,ik zag jouw hand voorbij komen,auw ieuw...goed dat je gaat. Ik sla mijn hand ook dikwijls tegen de muur met uitmesten,doet geen deugd. Maar ik ben ook méér dan lomp. :P

Belle2000 Mooi buikje al!

Hier is al het land intussen een maand geleden gekalkt en nu bemest,laat het gras maar groeien,dan kunnen mijn hoogdrachtige dames er binnen een weekje of 2 op en kan ik ze dus uit de kudde halen om rustig te kunnen toeleven naar hun bevalling. En dan hopen dat het gras een beetje de geboortes bespoedigt. :')

Liaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 15:28

Ceasar, gefeliciteerd met weer een knappe merrie!!

Carmuh, oeh spannend! Gaat opschieten. Ga je zelf waken?

Woogy, het komt vast vandaag!!

Pretty, wat een heerlijke hangbuiken.

Granouk, wow wat een uiers! Hihi daar is die van mij ieniminie bij

Crines, ze levert vast een heel knap veulen op de uitgerekende datum. Zodat jij lekker op vakantie kan.

Fotsy, gewoon voor de zekerheid een fotootje laten maken. Hoop voor geen breukje.

Kabayo, fijn dat Lady beter gaat! Heb je bloed laten trekken dat je zo zeker weer dat ze spierbevangen was?

Vulina, leuk de eerste alweer geinsemineerd. Dan heb je wel vroege veulens volgend jaar.

Hier gaat alles goed. Ben aan het hopen op mooi weer zodat ze lekker het land op kunnen.

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 15:28

Wat een mooi meisje Ceasar, prachtig getekend en wat fijn voor jou dat je nu fijn van je meiden kunt genieten in je verlof. Gaat alles met jou ook goed?

Woogy, ik hoop voor je dat Pris vanavond gaat en je niet nog een nacht op laat blijven. Dat uier kan toch bijna niet voller, alhoewel; die van Granoek haar paarden :oo :oo

Diedelo welkom, heb jij ook een drachtige merrie? Zou wel leuk zijn om haar hier ook voor te stellen.

Nou, ik heb vanmorgen foto's gemaakt van Lara haar buik en uier, maar ik krijg ze met geen mogelijkheid van mijn telefoon af :n Vanavond dus maar ouderwets foto's maken met mijn camera, want het begint er langzaam toch wel tijd voor te worden :Z PH hangt nog steeds rond die 6,4/6 is dus wel iets gezakt, maar het zet niet door.

Carmuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 15:52

WoogY...Ik duim dat het vanavond of vanacht gaat komen voor jouw!

Hier net weer heen geweest en temp wqs nu 36.7 dus wel gezakt. Ga vanavond nog een keertje heen om te meten en gooi alvast de nodige slaap spullen in de auto. Hebben daar een keet staan die ingericht is om te kunnen slapen dus kan daar mooi in.

Setteli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 15:53

Woogy schreef:
Setelli, hoe gaat het met Jazzy?

Jazzy gaat goed. Wond begint er steeds mooier uit te zien. Zal vanavond eens een foto maken.
Er komt nog wel steeds prut uit, maar dit wordt steeds minder. Ik ben inmiddels begonnen met Dermiel zalf. Ik hoop dat dit de zaak ook bespoedigd.

Hoe is het met Pris?
Blijft nog steeds leuk die veulentjes (had graag meegedaan met spammen :j )