Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Setteli schreef:Jazzy gaat in juli ook naar de NRPS keuring, maar dan in Raalte. Ze heeft nu nog KWPN papier, maar ik laat haar overschrijven naar het NRPS. Ik wil haar graag nog ster krijgen.
Ik ben inmiddels begonnen met het trainen, want ze moet wel een beetje afvallen. Beetje buik minder en beetje meer hals erop, hihihi.
Inmiddels is Jazzy alweer 48 dagen drachtig!
Silly1972 schreef:Setteli schreef:Jazzy gaat in juli ook naar de NRPS keuring, maar dan in Raalte. Ze heeft nu nog KWPN papier, maar ik laat haar overschrijven naar het NRPS. Ik wil haar graag nog ster krijgen.
Ik ben inmiddels begonnen met het trainen, want ze moet wel een beetje afvallen. Beetje buik minder en beetje meer hals erop, hihihi.
Inmiddels is Jazzy alweer 48 dagen drachtig!
Haha dat is precies wat wij ook moeten trainen, Harmony zit vandaag op 42 dagen.
Misschien zien we elkaar wel bij de nationale in Lunteren als de merries goed zijn
Knolselder schreef:Yolien ik zou ze ook laten staan.
Aniekslijk, misschien heell vrieg vruchtje verworpen waardoor cyclus nu anders is?
Fleem had begin dit jaar een vruchtje, kwam alleen niet overeen met dekdatum en een week later was het weg. Haar cyclus was dus ook ineens 'langer' omdat er well even een vruchtje heeft vastgezeten.
Vandaag Fleem nog eens gedekt. Hoewel ze stond te slettenbakken bij de hengsten, was het dekken zelf met minder zin. Maar ik vertrouw haar dus voor geen haar met haar ei van 7 vorige keer.
Vraagje: iemand bekend met merries die na het dekken meteen het hele goedje eruit willen persen?