Mopjemop schreef:Mariëlle sterkte met het verlies van Henkie
Mickey doet het goed in die zin dat hij antibiotica en metacam (pijnstillend) krijgt dus dat geeft een vertekend beeld. Ik temperatuur hem elke dag en hij had dinsdag 39, gisteren 38,2 en vandaag 37,4 graden Celsius.
Wanneer je hem zo ziet zou je echt niet denken dat hij er zo slecht aan toe zou kunnen zijn ( als het veulenziekte is).
Hij drinkt goed bij mams, is super knuffelig naar ons toe en zeer nieuwsgierig naar alles. Hij Wil al hooi eten, water drinken etc.
Maar goed, die metacam is een pijnstiller dus ja.......hij voelt nu ook geen pijn en loopt dus goed.
Maar m'n angst blijft
Knolselder gefeliciteerd met je veulen

Gelukkig is hij weer aan de betere hand, laat je hem nog wel nakijken of hij de veulenziekte heeft of niet? Wil je niet ongerust maken maar vriendinnetje heeft haar veulen daardoor verloren.
inowa schreef:Ff ego,ga naar bed nu.
Pepper heeft het zwaar,en super slecht humeur
[ [url=m/GgoBFV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6hgnDq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pepper wil het niet meer langer
arme merrie hahaha ze is het zat.. Hopelijk komt snel de baby..
Elmars_Floor schreef:Geen verstand van die kaarten.. :p
Team_sublime is roletta het veulen aan het wiegen haha
Floor vandaag met haar bijrijder/verzorger in het zonnetje met een onder onsje.. Wij hebben ongeveer nog 76 dagen op de teller..
Kbk durf je nu al een voorspelling te doen :p ze is nu een stuk dikker
[ [url=m/UV1y0s.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lekker buikkie krijgt ze zeg!
Venthe schreef:Aaah stormpie wat een leukerd!
Mopjemop ik blijf voor je duimen!
Aah arme pepper ze staat er inderdaad een beetje ongemakkelijk bij. Nog ff vol houden dame
Cl tjonge die buik begint lekker te hangen! Ze lijkt er klaar voor of niet?
Venthe zit vandaag op 243 dagen nog 97 te gaan!! Foto van gisteren
[ [url=m/lFewU8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat is die nog lekker slank
aftellen is altijd leuk, optellen minder.. hahah
Caesar schreef:[ [url=m/hR3oER.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier ook ontwikkeling! Nog 1.5 maand te gaan. Omrollen gaat niet meer en ik sjouw me suf met emmers water en de kruiwagen want ze drinkt wat af. De camera krijg ik niet aan de praat op de wifi dus ik ben blij dat ik daar nu al mee begonnen ben...
Arme pepper, ze staat er inderdaad niet als een trotse mama in spe bij.
CL, mooi buikje al hoor! Glimt ook al zo lekker.
Begint ook al lekker! Wat lukt er niet met de camera? Mijn vriend is computer nerd haha die weet vast wel iets wat helpt
peetjjuh schreef:Pff.. Vannacht ook veulen geboren bij een fokker hier in de buurt (nsps), maand te vroeg. Dus de vraag of hij het haalt.
Hoop voor ze dat hij het redt!
Het is echt tijd voor goede berichten zeg..
En ik heb ook nog eens gedroomd dat Chinouk een veulen kreeg vannacht, ik schrok wakker en moest van schrik eerst de Cam checken..
Komt dat ik me gisteren teveel in heb gelezen, spookt het door mijn hoofd en droom ik erover hihi..
Oh ik krijg hier echt kriebels van, en helemaal met de gedachten dat mevrouw van mij de snelheid erop zet momenteel..
Hopelijk red het veulentje het..
Woogy schreef:gedverpielekes...weer een kereltje wat naar de paardenhemel is gegaan

ik durf niet eens te tellen hoeveel het er zijn van de geboortes. Heel veel sterkte en veel knuffels!!
Durf haast niet te vertellen dat het met ons Masje geweldig gaat, kereltje groeit gigantisch, tandjes komen door en hij begint wat hooi en stro naar binnen te pielen. Ben reuze benieuwd als ik hem dit weekend weer zie, hoe zeer hij veranderd is...mijn kleine powerhouse.
[ [url=m/JduKyk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik blijf twijfels houden over zijn kleur....
[ [url=m/rGzDmg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een heerlijk bekkie heeft die zeg
zo lekker ondeugend!
vrouwke schreef:Sterkte Mariëlle.
Ik durf bijna niet te vertellen dat Storm het kei goed doet.
Mag ik even spammen.
Vandaag toen het zonnetje scheen even half uurtje buiten gehad.
[ [url=m/CYx1TG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qhw6fv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is zo klein en fluffy
CubaLibre schreef:Succes BonnyDione!
Sterkte marielle, ook voor de eigenaren!
Wat is storm leuk!
Argh! Jullie gaan te hard voor mij! Heb momenteel amper tijd om adem te halen lijkt t....
Manlief is nog thuis dus dat is gewoon even genieten en eerder zijn we druk bezig om ons nieuwe tijdelijke huis als ons huis aan te laten voelen, gelukkig zijn onze 2 hondjes helemaal blij en tevreden.
Met Jill alles goed, nog steeds wat dunnere mest en n heel druk veulen in d'r buik... staart kan finaal plat op d'r rug en ze was afgelopen nacht behoorlijk rondjes in haar stal aan het maken dus er wringt wel iets maar ze is nog steeds 10tonner++

Foto's van vandaag :
[ [url=m/3GLk2B.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fikse zuchtplaat onder d'r buik
[ [url=m/nVyhyi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uier vandaag
[ [url=m/m5KR3a.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die zal toch echt niet meer lang duren.. Ik moest toch wel even lachen om je 10tonner++
Test je het ook eventueel met melkstrips?
Eventjes kleine bijlees post.. Afgelopen week ben ik absoluut niet bij geweest, zaterdag wezen winkelen voor trouw kleren want morgen trouwt men vader en toen stond ik midden op de dam in amsterdam belt mijn broertje dat mijn geweldige lieve knappe hondje is verdronken oh wat ben ik vreselijk verdrietig