Hier weer buiksamentrekkingen maar lang zo erg niet als gisteren.. Wat ik wel heel mooi vond is dat ze veel meer bij de les is voor de medicatie.. En.. de bult slinkt.. Ik had al dat vermoeden maar nu zie je het duidelijk en gaat echt de goede kant op! Ben echt helemaal gelukkig
Ik heb weer even bijgelezen na een dag flink ziek te zijn geweest .
Bubblegum: Wat een schatje gefeliciteerd! Richtje: Zephyros is ook al meerdere keren door het schrikdraad gegaan, hij trekt zich niks aan van het stroom. Pauk: Gelukkig gaat het weer beter. Wel gek van die buiksamentrekkingen dat ze het nu weer heeft. Als het zo doorzet met de bult dan hoeft ze dus niet naar de kliniek. Pvd: Klinkt als een zweepslag. Je had het meteen erna kunnen koelen en voor de rest rust houden. Ik zie dat je al naar het ziekenhuis bent, hoop dat het niet helemaal afgescheurd is.
Odique en Zephyros heb ik een tijdje tussen de rest van de kudde gehad omdat Pi te dik was en dat ging hartstikke goed. Odique is een super relaxte moeder en Zephyros mag zo naar alle andere paardjes toe. Soms staat de een aan de ene kant van het land en de ander aan de andere kant met daar tussen in de rest van de kudde. Misschien scheelt het dat Odique de baas van de kudde is en Zephyros kan heel goed van zich afslaan.
Het is wel een raar veulen hoor.. Na het eten en toen ze buiten stond, beetje te dollen met Nevil.. Kon ik al geen samentrekkingen meer zien.. Die zijn dus ook alweer verdwenen.. Raar beest... Maar als dit continue blijft doorgaan zo bel ik in ieder geval ff hoe en wat..
@Pvd, sterkte Wat een ellendige planning! Is altijd k*t maar komt nu natuurlijk ook helemaal niet uit!
@Pauk, super dat de bult slinkt Maar wat rot dat de buik weer op speelt Hopelijk kan daar een oorzaak voor gevonden worden.... Heeft het een verband met wanneer ze drinkt oid?? Even een dagboekje bijhouden wat ze doet en op welke tijden het opspeelt misschien?
@Odique, stomme beesten Heb ze vanmorgen een tijdje in de gaten gehouden, de merrie wordt een stuk rustiger dus heb goede hoop dat ze nu gewoon achter de draadjes blijven Wel ideaal dat ze bij jou gewoon in de kudde kunnen lopen!
Nou, een zweepslag en een gescheurde achillespees. Aangezien ze alleen niet weten hoe groot de scheur is moet ik over 2 weken terug komen. Dan gaan ze bekijken of de achillespees eventueel geopereerd moet worden.
Als ie nu helemaal was afgescheurd hadden ze me gelijk geopereerd.
@Bubblegum Waauw, mooi ventje hoor . @Pvd Au, dat is niet niks.. Pas over 2 weken (!). Lekker is dat . Veel beterschap dan maar! @Pauk Aah, wat geweldig! Echt mooi dat het nu al zoveel beter gaat! Wel een vreemd veulen indd.. @Suffie Dat lijkt me zo ontzettend moeilijk.. Je veulen verkopen . Waarschijnlijk gaat bij ons het veulen ook weg. Maar heb laatst wel mijn moeder gehoord dat als het een merrie werd we nog een kans hadden dat we hem nog konden houden . Wie weet...
En hier regent het ook al de hele dag . Had eigenlijk wel zin om te gaan rijden.. Heb hoofdpijn en dan is dat altijd wel lekker. Maar helaas.