Ze is in 2005 op 27 oktober ge-ent dus ben wel te laat eigenlijk.. Weet niet of ik daar problemen mee krijg op de keuring..
Ben stiekum bang dat het misgaat en dat het veulen eraf komt zo vroeg.. Dat lijkt me echt niet gaaf!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chubby schreef:Chub wordt dinsdagmorgen ge-ent.. Heb het een beetje uit laten stellen zodat het veulen ook wat meepakt en ga er dus van uit dat ze binnen nu en 2 maanden bevalt en niet pas in februari ofzo![]()
Ze is in 2005 op 27 oktober ge-ent dus ben wel te laat eigenlijk.. Weet niet of ik daar problemen mee krijg op de keuring..
Ben stiekum bang dat het misgaat en dat het veulen eraf komt zo vroeg.. Dat lijkt me echt niet gaaf!
Faniek schreef:@ Quirinake
Heee leuk Quirina ook weer drachtig zo gaan we weer gelijk op he
pretty schreef:het ziet er toch echt naar uit dat Chubby eerst komt volgend jaar,en zit er maar niet mee in,met zo een conditie als die van jouw Chubby moet de bevalling wel over rozen gaan! Het zal haar iig helpen!![]()
Ik denk dat jouw veulen ook het meest-bekeken bokt-veulen van het jaar zal worden,met al die bokkers die zullen zitten kwijlen op jouw veulen,terwijl ze nog een heel eind moeten wachten op het hunne!![]()
Krackertje: Welkom! Fijn dat jullie ervoor gezorgd hebben dat ze pijnvrij naar de bevalling toekan!
Dreeke: Ik herken het,hier ook zo een druk veulen...ik zie het gewoon aan Pretty af en toe,dat ze het er maar hard mee heeft..Dat beloofd wat voor als ze de uitgerekende datum naderen hé![]()
Hier wordt mijns inziens vooral véél gedronken door mijn merrie! Ze drinkt veel,en likt ook aardig veel aan haar liksteen,bijgevolg: zeiknatte stal,élke dag
Chubby schreef:Dreeke, t.z.t. zullen we wel een poll opzetten: hengst/ merrie, datum, kleur en bont/ effenOp de manege wordt ook al gespeculeerd!
Dreeke schreef:Chubby schreef:Dreeke, t.z.t. zullen we wel een poll opzetten: hengst/ merrie, datum, kleur en bont/ effenOp de manege wordt ook al gespeculeerd!
Woeii dat wordt moeilijk, (denk toch een drie kleur hoor) het is gewoon echt een hele grote verassing, niet alleen het
geslacht maar ook de kleur(en).
Faniek schreef:@ Chubby
Ik zal maar niet zeggen hoever Copper over datum ging, maar veulentje heet Christmas in July![]()
Faniek schreef:Wel nieuws van Pluis.. ze heeft de hele nacht niks aan nestjes gedaan.. bestaande nestje is zelfs weer weg.. ik verwacht dat ze schijnzwanger was
Lotte_ schreef:wat voor een rassen hebben jullie?