Maar ik snap je angst, als het al een keer is misgegaan...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lowara schreef:brrr vreselijk zeg. was het veulen toen nog niet levens vatbaar dan? lijkt mij echt heel erg. kijk, met 3 maanden een miskraam is al erg,maar dan is het nog zo klein. maar met 8 maanden is het veuelen al helemaal compleet en levend..hopen dat alles goedgaat
Ik houd het gewoon goed in de gaten. Het is al een hele tijd dezelfde grote idd.Citaat:Dat hebben veel merries hoor (de laatste paar pagina's hebben mensen het ook opgemerkt bij hun merries). Oedeem is vrijwel nooit een probleem, tenzij het enorme vormen aan gaat nemen. Ik denk dus niet dat je je zorgen hoeft te maken.
Mac schreef:Odess, ik kan me je ongerustheid helemaal voorstellen! Ik hoop idd dat ze gewoon een slechte dag had.
Wat bedoel je precies met "dikke wangen"? Gewoon uit nieuwsgierigheid. Lee had in de herfst (op ongeveer vijf maanden dracht) namelijk van die "knisperwangetjes". Het leek dan net zo'n speelgoedding van een baby waar plastic inzit met stof aan de buitenkant. Als je daar overheen wrijft, ritselt het. Was het zoiets? Ik was er helemaal niet bekend mee. Jij dus wel? Lee voelde zich in die tijd idd ook niet zo jofel. Na een paar weken was het weg.