Knap vosje hoor Balko, gefeliciteerd! Ik zou zelf niks op de rafels doen, alleen wat schoonspoelen met water indien nodig. Geneest over het algemeen erg snel.
Gaan we hier dan een goklijstje opstellen op welke volgorde de veulens geboren gaan worden?
Gefeliciteerd Balko, mooi vosje! Jammer dat ze is uitgescheurd, wel vaak afspoelen en goed schoonhouden nu met de vliegen en de warmte. Ik heb het 1 x gehad, ook niets op gedaan.
Vliegenmaskers: ik heb ze nog niet op maar wij hebben die van Cashel, in een paar maten. Zijn al 5 jaar oud en doen het nog prima.
Ik was vandaag nog zo verbaasd dat er amper vliegen rondom de ogen van de paarden zaten. Vorig jaar was dat vreselijk... Heel bijzonder, nog geen vliegenmasker nodig gehad!
Balko jou merrie die drachtig was van Sarowski is toch verkocht? Is daar al iets geboren, en wat is dat geworden???? Of hoor je er niet meer van?
cp112
Geplaatst: 17-06-23 15:22
Hebben jullie ervaring met een hoogdrachtige merrie die dikke benen krijgt? Ik heb het nog niet eerder meegemaakt maar Cherry heeft hele dikke achterbenen/sprongen. Ze lijkt er geen last van te hebben. Zal wellicht combinatie van de warmte zijn misschien? Ik heb voor de zekerheid maar even gekoeld.