Hier 1 merrie dragend super pril nog, amper 13 dagen maar super mooi dragend. Andere merrie had een eitje van 3cm zitten dus die mag morgen bij de hengst.
simpie94
Geplaatst: 22-05-20 11:18
Gefeliciteerd met de drachtige merries!
Ow nee Piares. Konden ze inschatten wanneer de eisprong is geweest? Hopelijk kan je nog snel insemineren.
StalMelyn
Geplaatst: 22-05-20 11:22
Kabayo, gefeliciteerd!!!
Cynthia, en en en ????
Piarens, oliebol zeg. Maar misschien als je nu nog insemineren kan pakt het!
Mirjamalvaro, spannend zeg. Met 3 sruks op het wachtbankje
Muronia
Geplaatst: 22-05-20 11:31
Cioccolato gefeliciteerd!
Luna gefeliciteerd!
Piarens bah, dubbel balen, wat sneu
Ik zag net..weer wit slijm aan Wainonia's achterkant ze toont (nog) niet hengstig maar dit belooft niks goeds. Pff..
Laatst bijgewerkt door Muronia op 22-05-20 11:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Lente, ook gefeliciteerd geloof ik? Begrijp je bericht niet helemaal
Piarens wat balen zeg..ik ken het gevoel.
Ik ben ook voorzichtig positief. Drachtig gescand van een (nog) heel klein vruchtje!! Zou vandaag ook dag 12/13 zijn. Zondag weer scannen. Spannend. ook gefeliciteerd voor de mensen die plaats mogen nemen op het wachtbankje. Ik hoop dat ik eindelijk eraf mag blijven.
Piarens balen Muronia oh jee.. j Hopelijk is het niets.
De rest gefeliciteerd
Piarens
Geplaatst: 22-05-20 12:00
simpie94 schreef:
Gefeliciteerd met de drachtige merries!
Ow nee Piares. Konden ze inschatten wanneer de eisprong is geweest? Hopelijk kan je nog snel insemineren.
Net gesprongen volgens da , litteken was nog nieuw. Dus hopelijk lukt het inderdaad alsnog . Het is een natuurlijke dekking, hengstenhouder is iets aan het proberen te regelen om nog langs te komen , maar ik moet zo ook gaan werken dus weet niet of het nog gaat lukken...
Niet helemaal duidelijk...ik feliciteerde de anderen.
Mijne is voor 2ex geinsemineerd, dus ik zit weer op het wachtbankje in afwachting van de 18 dagen scan. En hopelijk dit keer geen hengstigheid op dag 16/17.