Waauw Ceasar, weer zo'n prachtig merrietje! Proficiat!
linda2008
Geplaatst: 20-03-17 11:30
Wauw Caesar, GEFELICITEERD Jij pikt toch niet alle merrietjes in he?! Ik denk echt dat ik dit de knapste vind (niet dat de andere niet knap zijn hoor hihi)
Fotsy
Geplaatst: 20-03-17 11:34
Gefeliciteerd, lekker voorspelbare merrie, caesar. Knap meisje en stand op vier WoW Ik heb het gezegd, het wordt een merrie jaar, en ook voor jou pretty
Jeetje jullie fopmerries zijn echt ongelooflijk. Inderdaad dl als je zo 6 merries hebt, kunnen ze me ook oprapen en meteen wegvoeren naar een slaapkliniek
Oh Cynthia ze gaat mams echt niet nadoen, Elsa haar uier loopt ook nog beetje terug en voelt hard binnenin en slap errond dus nog dag of 20. Hoop deze week mijn alarm te ontvangen en de app van de cam op mijn tel inorde te krijgen, dan kan die er volgende week alvast aanhangen maar verwacht nog niks. Alleen merrie's je weet maar nooit
Carmuh lijkt me de draai te zijn, nog paar daagjes, speentjes zouden ook nog moeten ploffen.
Suffie ook nog niks, pfff ja een valkje duurt wat langer zeker dan een palo
ML er zit eindelijk schot in de zaak
Linda zal ik ze eens komen chanteren? Ik kan heeeel boos kijken
Pris nog steeds niks?
pretty
Geplaatst: 20-03-17 11:42
Cesaer gefeliciteerd!!! Stuur die hengst eens naar hier,die weet hoe hij merries moet maken! Knap kind ook weer!
Granoek wow die uiers zijn echt in verhouding met de paarden hé.
Carmuh ben benieuwd of ze nog meer gaat tonen.
ML 6.2 schiet ook lekker op dan!
Vulina gaat lekker dan met insemineren!
Mijn dikke Vera is ook de 300 dagen voorbij inmiddels! Verder nog niet veel verandering.
In onderonsje met Lisa.
En knappe Nikita verborg haar buik achter de hooibak.
Baudyh het kwam 100% zeker van de merriebrok zijn geen argumenten voor nodig.
Mooie dikke buiken pretty!
Woogy ik had wel wat verwacht hoor!
Vandaag nog een veulen geboren zag ik in een ander topic, babyboom?
Vanochtend ook nog even met de dierenarts gesproken. Zolang ze de betere weg op gaat hoeven ze niet langs te komen. Als het wel slechter gaat direct bellen.