hhihii kijk even in dit topic.... dat zegt meer dan woorden

viewtopic.php?f=53&t=480597&hilit=
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

( onze tink hengst
) 

*droomt verder*
nou van de grote pony's dan, zonder de 2 veulens meegeteld! Brennie schreef:Mijn merrie is nu 6 1/2 maand drachtig.
Heb ook wel foto's van haar op dit topic paar pagina's terug als je nieuwsgierig bent.

Ze is zelfs weer dunner geworden dan ze was (overvloed aan laatste grasjes gegegeten in de wei
) Maar als je achter haar staat zie je het wel een beetje, want daar is haar buik heel puntig aan de onderkant zeg maar. Ze heeft al 4 veulens gehad, dus dat zie je bij haar sneller denk ik
175 dagen!!*\o/*

(nouja iets lager
) 

Mijne heeft nog niks wat in de buurt van een buik komt, maar bij haar vorige veulen zag je amper iets. Wel is ze op het moment erg lief, maar dat kan ook komen omdat die lastpak van een Devdan eindelijk zelfstandig is.
Vorig jaar was ze in november al helemaal chagerijnig, dat was *even rekenen* op 5 maanden dracht. Ben benieuwd of ze over 3 maanden weer chagerijnig is!
WenK schreef:Heb je de tanden al eens gecontroleerd?Ik weet niet of Lisje haar veulen al voelt, ik heb nog niets aan haar gemerkt in elk geval. Wel merk ik dat ze weer slechter wil eten... Het is alsof ze vind dat ze dik genoeg is, ze laat het staan als je het er niet in stopt. Ik moet eens gaan verzinnen of ik daar niet iets aan kan doen, want heel erg veel reserves heeft ze ook niet...
En natuurlijk had ik niks gesaved

en een wasbeurtje doet ook al veel hoor