go girl!!!!haha, ik denk dat bij iedereen in grote getale de kraamstal zal stijgen, eenmaal je volgt kan je echt niet meer stoppen!!!
Annetje schreef:heb ik iets gemist?nop, statuz:Annie: ZzzzZzzz Frosty: showt haar azz.Penny: ZzzzZzzz Bob: ZzzzZzzz
Annetje schreef:Bij mijn opstings staat kraamstal op de 17e plaats ofzo met 0,89%dat valt mee...offtopic: stoere foto's van je hond trouwens
ik+pambri schreef:offtopic: stoere foto's van je hond trouwens Dank je! Ze doen niet zo veel Frosty schiet op!
hoelang blijft die cam nog hangen in bobje's stal ongeveer?hihi idd, ze is het vast al lang zat 'baby, kom nu...'
Ik ben sinds vanochtend hier niet meer geweest, dus vlak na de geboorte van het veulen van bob moest ik weg. Heb ik nog dingen gemist??En hoe heet het veulen? en is het een merrie of een hengstje?
Het veulentje van Bob is een merrie en ze heet Penny !Verder heb je niks gemist , Frosty en Annie hebben nog steeds een volle buik !
Hmmz.... ik moet zo alweer weg, dus Frosty en Annie mogen kiezen: of binnen een kwartier dat veulen krijgen of 3 uurtjes wachten :D
Marinke schreef:Hmmz.... ik moet zo alweer weg, dus Frosty en Annie mogen kiezen: of binnen een kwartier dat veulen krijgen of 3 uurtjes wachten :DJe haalt me de woorden uit de mond
Wie zit hier nou al het langste? Zijn er mensen die hier voor wakker zijn gebleven en er nu nog steeds zijn?