Goedemorgen allemaal, is er nog veulennieuws? Hier alles rustig geweest vannacht
_Fer_
Geplaatst: 24-04-11 07:59
goedemorgennnn..!!
ennnn?? hoeveel veulens zijn er geboren vanacht??
Paint_Lover
Geplaatst: 24-04-11 08:13
Goedemorgen!
Geen veulens vanacht????
Ik was net even aan het kijken of ik ergens nog een foto kon vinden van Chennai bij Cuba waarop ik dus Cuba's uier kon zien, vind ik deze foto: helemaal niet veel uier dus....
en nog een van een net geboren Chennai
Sorry, last van veulenkriebels! Dus ik zal maar eens op weg gaan naar stal en Chennai dan maar weer eens in gaan fluisteren....
jennyk
Geplaatst: 24-04-11 08:28
arabs: gefeliciteerd! Alles goed gegaan met het veulen gezien de melkvergiftiging?
Verder nog iemand een veulen te melden? Er zijn genoeg merries die overtijd lopen!
hey, ik heb het veulen eerst biest gegeven van pavo maar na twee flessen en een half kwam de da en zei dat ik het egwoon moest proberen, heeft me nog eens de symptomen gezegd en dat heb ik regelmatig gecheckt (nog gebeld met hem). Ze had toch niet die ziekte dus gelukkig mocht het veulen toch nog biest van haar krijgen. Het was echt een zwaar dilemma, maar als hij ziek zou worden omdat hij de biest niet had zou ik me ook super schuldig voelen... man ben blij dat dat achter de rug is en dat het in orde is en ze nu van elkaar kunnen genieten! het is ook helemaal niet fijn om zo tussen je merrie en haar veulen te komen, als het echt niet anders kon dan twijfelde ik er niet over maar nu wist ik het echt niet... lastig hoor allée nu genieten, binnenkort nog wat foto's...
@arabs: gelukkig is alles goed gegaan! ik kijk uit naar de foto's
Hier nog steeds niks.. ben tot 1 uur op gebleven in de hoop gebeld te worden door de eigenaar. Mendy gaat in de bak bevallen (geen zand, gras) en de eigenaar kan haar vanuit de woonkamer zien. Dadelijk er weer heen. Snoevie, sorry, maar ik heb me verslapen. Ik ga staren vanaf half 11
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 24-04-11 10:23
Snoevie schreef:
Nope hier ook niks. Ravina is wel 11 maanden drachtig vandaag
Gefeliciteerd!
Valt me wel tegen hier, had toch wel weer wat veulens verwacht.
KootMiraDrum
Geplaatst: 24-04-11 10:31
Mogge, geen veulens, ook Abby niet? Hier ook niet hoor, wel een merrie die maar 6x na middernacht heeft gebeld. Inowa, mijn paardjes staan niet langs de weg, maar op een zijlandje aan het spoor, en nog niet de hele dag.
Jammer geen veulens vannacht... Ik zag net dat Gold Strike aan Zilvers liksteen likt... Lijkt me niet heel gezond voor zo'n jong ding of maakt t niet uit?? Of kan ik m beter weghalen??
En hoe krijgen jullie het halstertje om? Gold Strike komt wel bij me en we hebben gister heerlijk een half uurtje in de wei liggen slapen samen. Maar ze vind t halstertje nog niks.. Gewoon in de hoek drukken en om doen of nog een paar dagen met geduld oefenen?
Ik doe het halstertje vanaf dag 1 om, idd rustig in een hoek zetten en met beleid omdoen. Liksteen, in de gaten houden hoe vaak ze 't doet, anders weghalen en 1x per dag weer aanbieden.
Moggel! Niets nieuws onder de zon hier?? Roquera's uier is veel gevulder; ook het achterkwartier is nu helemaal vol en de spenen staan naar buiten, maar er kan nog ietsje bij! Ik ben benieuwd hoe haar uier vananvond is! Ik zei het toch dat wordt een mega babyboom. Die merries houden het allemaal op en gaan gewoon ineens tegelijk haha! Dat ze het dan maar overdag doen en allemaal paasveulies!!
Ben heel druk de laatste dagen en wil veel van het mooie weer genieten, dus ben er iets minder, maar wil even iedereen met veulens en mijlpalen feliciteren!