@maseike: oei krijg allemaal enge meldingen als ik jouw site open op mijn werk, zal thuis nog eens kijken. Wil ook een site

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
ProudJustify schreef:Leuk gedaan Regina. Jammer dat ik niet zo handig ben met dat soort dingen want dat zou ik voor ons stalletje ook wel willen doen, lijkt me geweldig. Nu ja ga maar eens op onderzoek uit of vragen bij broerlief, die is er geloof ik wel handig mee. Maar ziet er echt leuk uit zo.
ProudJustify schreef:@vajramani: wat is ze mooi zeg.
@maseike: oei krijg allemaal enge meldingen als ik jouw site open op mijn werk, zal thuis nog eens kijken. Wil ook een site![]()
Vajramani schreef:
regina schreef:ProudJustify schreef:Leuk gedaan Regina. Jammer dat ik niet zo handig ben met dat soort dingen want dat zou ik voor ons stalletje ook wel willen doen, lijkt me geweldig. Nu ja ga maar eens op onderzoek uit of vragen bij broerlief, die is er geloof ik wel handig mee. Maar ziet er echt leuk uit zo.
http://www.come2me.nl heb ik het gedaaan. is super simpel!!!
Maseike schreef:Ow ik maak net wat mee![]()
Ik was aan het stofzuigen en ik dacht ik doe de rand van de hok van de konijnen
Zoog zo het oortje van de konijn naar binnen
Maseike schreef:@ jennyk nee dat ben ik niet ik zag het oortje niet alleen de zuiger wel.
@ Nou mannetje heeft wel piemel maar geen inhoud meer dus die zit op slot
@ Riswa aaaa gossie die vogel HIHIHI :
Leeft die nog dan ?
Evy schreef:M'n nichtje heeft een zoon gekregen![]()
Marlijn: Jeetje, wat raar zeg. Dat heb ik ook nog nooit gezien.
Goed dat jullie de DA laten komen!
Djesseka: Jeetje wat duurt dat lang. Blijf je wel proberen met bellen? Misschien is er wel niks aan de hand hoor, je moet jezelf niet gek gaan maken hoor