Dank je wel foto's volgen onderaan hier

@ Bacannie
Dank je wel

Buikje ziet er goed uit dat beloofd wat. Leuk dat oefenen! Doe ik soms ook met Kita die vind het geweldig.
@ Tienn
Dank je wel

@ Miirthe
Dank je wel en alvast gefeliciteerd en welkom hier natuurlijk

@ Djesseka
Aaaw dat is een heel vervelende ervaring.. gelukkig komt ze er weer bovenop.
En natuurlijk bedankt voor de felicitatie

@ pretty
Dank je wel

Ik ken dat in de regen ze binnen laten.. vind het dan altijd zo sneu dat ze buiten staan en daar ga ik weer door de stromende regen..
@ shirefan
Ooh bah wat naar

@ Mazzel-meid
Dank je wel voor de felicitatie

Haha ja om mijn tijd op te vullen met wachten op de paardenlady's die 11 keer zolang erover doen moet ik toch andere baby's verzorgen en zien groeien

@ Nimber
Welkom terug hier jou ken ik natuurlijk

Wat een ellende zeg bah

Hoe het verder is eigenlijk niet veel verandering.
Ik had vandaag de grote stal waar ze in het uit konden lopen opgeruimd, stoepje, hooiopslag, oude halstertroep en nog heel veel meer troep wat er allemaal nog lag van de keuring *my bad* opgeruimd, konijnenhok uitgemest, dozen die er nog lagen van konijnen opgeruimd en de 2 konijnenhokjes schoon gemaakt en te koop gezet.
Al met al was ik van half 10 t/m 3 uur 's middags zoet (heb mezelf een baaldag van school gegeven

Kortom de dames waren via de mesthoop waar een klein draadje voor zit eruit gelopen, omdat er geen planken meer zaten. Wat hebben die maflingers dat weer snel door.. kortom gras flink vertrapt, maar ze staan weer in de wei/stal/bak. Ze hadden al geprobeerd ook zelf terug te komen en daarmee het hekje ook nog is kapot gemaakt *zucht haflingers het is wat*.
Nou ja alles is goed afgelopen

Ook goed babynieuws!!
Pluis is begonnen met een nestje bouwen!
Jaja echt een heel mooi holletje... ik heb geprobeerd het op de foto te zetten, maar je kan het niet terug vinden op de foto terwijl het duidelijk zichtbaar is gewoon. In ieder geval ze zou tussen donderdag en zondag jongen moeten werpen dus ben benieuwd.
Hier dan de foto's van de andere zwangere als het goed is lady's
Dittus: Krijgt jongen van een 3 kleur ram

Nog altijd naamloos.. een grote Franse Hangoor van minimaal 3 kilo krijgt jongen van een blauwe FH ram. Jongen worden getatoueerd geintresseerden in vervang voor de kat

Even vergelijking hoe groot ze is. Dattus op voorgrond is een jong van Dittus die is nu zo'n 4 maand oud.

Wallie onze andere Franse Hangoor voedster.. krijgt ook jongen van een blauwe FH ram.

Is wat anders als dikke buiken, maar toch minstens zo leuk babynieuws toch?