TheSam schreef:Djuno, heb je wel het veulentje van Sandy gezien? Schatje he?
nee nog niet gezien.....ben de link ff kwijt....
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TheSam schreef:Djuno, heb je wel het veulentje van Sandy gezien? Schatje he?
krissie1985 schreef:O die site van woodstock kan nnooit openen, kom niet verder dus kan nooit zien of iets geboren wordt, kan iemand mij vertellen waarom ik dat alleen niet bij hun kan??
ThePast03 schreef:Na een hoop spannende bewegingen (liggen, opstaan, rondjes lopen, met voorbeen schrapen, weer liggen) ligt ze nu al een hele tijd plat zonder iets te doen.
Begin nu toch te twijfelen of ik deze geboorte nog ga zien
TheSam schreef:krissie1985 schreef:O die site van woodstock kan nnooit openen, kom niet verder dus kan nooit zien of iets geboren wordt, kan iemand mij vertellen waarom ik dat alleen niet bij hun kan??
Hallo Krissie!
Ik heb werkelijk geen idee waarom dat niet gaat, maar jammer dat je m gemist heb! Het is een schattig hengstje die echt op zijn moeder lijkt. Het is een vos of een donkerbruine (kan je niet zien op die cam) met een bles.
Kimmes schreef:'middag!
Jammer,Sandy gemist.Mooi veulentje
Hij probeerde net te gaan liggen,maar dat lukte niet
Ik ben vanmorgen naar de Lidl geweest voor wat goedkope paardenspulletjes.
Ik heb handschoenen,2 halsters (hele mooie stevige,gevoerde,verstelbare voor maar €5,-) en een cap (€17,99) gekocht.
Ik ben weer helemaal blij
Ik heb Maggie en Dottie aan staan.
Nog meer aanraders?
Faniek schreef:Ben ik weer
Internet mocht niet aan op school moesten word programmeren
Maar ik zie dat ik Sandy heb gemist
Update Misty:
- Banden slap
- Vulva slap
- Staart kan helemaal op haar rug
- Uier is van vorm veranderd!
cheyenne01 schreef:grrrr....bij 2 lidl winkels geweest, geen halsters te bekennen![]()
krissie1985 schreef:
Dus niemand anders heeft verder problemen met die cam? ik kan werkelijk niks zien?
Stephany schreef:krissie1985 schreef:
Dus niemand anders heeft verder problemen met die cam? ik kan werkelijk niks zien?
Doet hun site het ook niet bij jou Krissie?
Wanneer die het wel doet, wat ga jijdan doen? Ik bedoel waar klik je dan op?
TheSam schreef:Nu ben ik toch echt nieuwsgierig...Slaap jij nooit? Als ik teruglees ben jij op tijdstippen aan het cammen... poehee!
ThePast03 schreef:Degene die de wefoal cams (zoals die van Sandy) niet aan de praat krijgen moeten waarschijnlijk een nieuwere versie van media player downloaden. Of een nieuwere versie van IE.
Jee zeg, dat Maggie nu nog niet bevallen is