Fleuribelle, I is 3 weken geleden gecastreerd en het is de afgelopen tijd (zeker de eerste 1,5 week) wel relatief warm geweest en er zitten helaas wel veel vliegen

Spannend bij jou!
Bamorka, Fi heeft Hemelvaartsdag overgeslagen ja, maar I niet. Deze week sowieso 5 keer de veearts op bezoek, inclusief vandaag dus

Hoi Myrthe!

Luna, nou zeg, dat schiet niet op

Jenny, waar Fi op wacht? Het weekend waarschijnlijk, of Pinksteren... Of in ieder geval tot het moment dat de veearts niet meer dagelijks voor I hoeft te komen. Stel je voor dat ik toch voorrijkosten moet betalen en Fi en I dan kan combineren. Ik denk dat ze hengstig wordt zodra we klaar zijn met I

AZ, hier ook nog gecondoleerd

Kiki, ik hoop met je mee!
Gefeliciteerd Nayla!

Tot nu toe moet de veearts nog iedere dag terugkomen voor I. Zijn wond gaat iedere keer weer (te snel) dicht, waardoor het wondvocht er niet uit kan blijven lopen. Gisteren heeft de veearts de wond wat groter gemaakt in de hoop dat hij niet zo snel dicht ging. Vandaag kwam er gelukkig veel minder wondvocht uit, maar hij had wel 38,2. Morgen komen ze dus weer en dan gelijk Fi scannen. Vandaag dag 22 en nog steeds heel boos, dus ik ben benieuwd morgen!