Haha slim, Dyonne! Hier lukte het ook niet om alles in beeld te krijgen. En m'n telefoon plat in de modder leggen, zag ik ook niet zo zitten. Maar misschien kan ik nog een poging doen nu ze 's nachts in de kraamstallen staan... eerst de camera op m'n telefoon maar weer eens werkend krijgen. Moest nu naar binnen om een telefoon te lenen voor de uierfoto's
Fotsy
Geplaatst: 19-03-17 23:28
Grappige foto dyonne
Succes woogy en steek die andere merrie ook eens aan
Aniekr je dames ook al begonnen met hun uier
Kks haar vriendje was het er duidelijk niet mee eens
Laatst bijgewerkt door Fotsy op 19-03-17 23:57, in het totaal 1 keer bewerkt
hinte
Geplaatst: 19-03-17 23:45
kks, Mooie ruime kraamstal hoor
AniekR, Mooie uiertjes al, zie nu pas dat ze tegelijk uitgerekend zijn
Dyonne, Wat een geniaal idee om de voorkant wat hoger te zetten
Fijn dat het beter gaat met lady kabayo. Maar als je de merriebrok de schuld geeft moet je dat toch ergens op baseren. Spierbevangen komt door of te veel stress in 1 keer, of te gek gedaan, of wassen met koud water of koud weer. Of van te veel suikers of zetmeel.
Ik word net wakker, neem aan dat er niets gebeurd is, gezien ik gewoon heb kunnen slapen tot nu.
Spannend caesar!
Woogy
Geplaatst: 20-03-17 05:03
Nog niets en ben weer naar bed gestuurd...
Caesar
Geplaatst: 20-03-17 05:55
Woogy schreef:
Nog niets en ben weer naar bed gestuurd...
Dat is dan wel weer fijn, als je dan nog kunt slapen. Ik ben er vanaf 2u uit nu. Merrie wisselt veel qua gedrag. Om 6u mag ik er weer in hahaha... hoop dat ze voor die tijd gaat liggen eigenlijk
Niks Woogy??? Dat had niemand verwacht!! Wel relaxt waken zo gewoon kunnen slapen en iemand die het voor je in de gaten houdt
Woogy
Geplaatst: 20-03-17 07:32
Helemaal niks, hele wisselende nacht geweest met een dralende Pris. Ze staat nu te eten met 37,5 graden. Ik ga me opmaken voor een kort dagje werken. Dan ben ik heel even thuis en moet ik naar het ziekenhuis voor een boel onderzoeken. Hopelijk laten ze mij gauw weer gaan ook.
Heel relaxed heb ik niet gewaakt, ben veel wakker geweest en heb kort geslapen. Geeft niets, vannacht is het mijn beurt om op te blijven
WoogY. ...Nog niks?! Jeetje dat had ik ook niet verwacht. ...
Hier kreeg ik vanmorgen vroeg een telefoontje dat hum de hele nacht onrustig is geweest en dan ze voor de zekerheid binnen blijft. Ben gelukkig 2 weken vrij nu dus ga zo even naar stal toe.
Fotsy
Geplaatst: 20-03-17 08:40
Jeetje wat spannend hier zeg, zoveel op springen en toch nog niks
Merrie's
Carmuh kan de tiendagen draai zijn, hoever is ze nu juist?
Carmuh
Geplaatst: 20-03-17 08:41
Fotsy schreef:
Jeetje wat spannend hier zeg, zoveel op springen en toch nog niks
Merrie's
Carmuh kan de tiendagen draai zijn, hoever is ze nu juist?