Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

slecht nieuws, weeral, het wordt een gewoonte, baarmoeder ziet er drachtig uit, maar enkel kiste te zien, hij heeft zitten zoeken, vond geen eitje, zit nu op veertien dagen na inseminatie, nog geen komende hengstigheid te zien, maandag nieuwe scan.
Of in ieder geval, ze doet van alles wat ik nog nooit bij haar gezien heb. Ze toonde niet hengstig toen we haar wegbrachten, en toch was de baarmoeder nu mooi hengstig en zaten er 2 follikels van bijna 5! cm. Nu toont Aziza altijd super goed hengstig, en moet dan altijd keurig op de 5e dag geïnsemineerd worden, nu dus niet. Ze heeft nog nooit 2 follikels gehad, en ook nog nooit 1 van bijna 5 cm. Misschien is haar lichaam toch een beetje van slag na het verliezen van haar 'veulentje'? Maar goed, de follikels zagen er ook niet helemaal helder uit, maar de DA kon zo niet zeggen wat dat kon zijn. Dus Aziza is ook geïnsemineerd, en ze gaan zondag weer scannen, dus heel benieuwd hoe het er dan uitziet.
ik had vandaag ook eigenlijk Cantate nog even moeten laten scannen, ben ik helemaal vergeten.
en AZ ik duim ook voor jou, gek dat Aziza alles anders doet dan anders, misschien de hele hormoonhuishouding van slag.
. Ben ik ook wel erg blij mee.
ben ohhhhh zo benieuwd naar haar veulenkind