Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?
ik hoop zo verschrikkelijk dat ze dragend is
ben druk aan het duimen!!!

Nicole288 schreef:Cheytjuh schreef:Mag je je hier ook al melden wanneer de merrie bij de hengst staat ? Of pas wanneer ze drachtig is?
Dikke buik in wording, dikke buik nog in de planning, het mag allemaal hoor![]()

Alleen zou het pas mogen gebeuren na het behalen van het STER predikaat op de keuring, wat afgelopen zaterdag gelukt is

:
, hopelijk met heeeul veel wit 

Duimen mogen nu mooi 2 weken draaien voor de hopelijke dracht, en daarna een dagje nog voor de CK Hengelo, en daarna hebben we hopelijk 11 maanden rust
Had nooit gedacht dat het allemaal zo spannend zou worden, aangezien ik over het algemeen redelijk nuchter ben in dit soort dingen..... Daar is nu helemaal niets meer van te merken

nee... helaas! ze gaat vanavond alweer weg ei van 4 cm! op 15-16 dagen..
ik vrees dat enjoy weeer hengstig is en ben het zoooo zat! morgen ocht scannen en dan laat ik highlight thuis maar even scannen
(daar heb ik iets meer hoop bij)
gedekt daar.. hele mooie goede dekkingen dus als dat niet raak is eet ik m n pet op! haha
(behalve het slaaptekort dan door de valse meldingen..) Er moeten er een paar voor het eerst en daar heb ik geen idee van wanneer het alarm ommoet. Vorige jaren moest ik dus naar daar gaan slapen en tegen de vroege ochtend ook weer naar huis,naar mijn kind en gezin