Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Merel_Claire schreef:Wat fijn Roos. Lijkt me echt speciaal om dat te zien. Het is je gegund en hopelijk loopt er volgend jaar een pracht van een veulen!
_Noor schreef:@ Roos: goed nieuws dus! Gefeliciteerd. Nu alleen nog met 3 mnd?
@ Maseike: balen, hopelijk lukt het met de andere hengst wel!
Maseike schreef:@ Pauk daar kan ik nog geen antwoord opgeven
@ manueeltje.
Er is geen vers sperma meer van hem, hengst is verkocht en staat in Frankrijk.
Der is nog wel diep vries dus als je wilt
Neonlight schreef:Iorrr, zijn die andere merries KWPN-ers? Oe, en eentje van Baloubet, spannend zeg! Is die bij Bessemeind geweest toevallig?
annastasia schreef:Ben een aantal dagen afwezig geweest in dit topic, heb dan ook niet alles bijgelezen![]()
Zie dat er weer een paar nieuwe zijn bijgekomen.
Hopelijk wil het een beetje vlotten met de meiden.
Vandaag kwam ik op stal en vond ik Sianca d'r benen wat vies.
Na de les zei een stalgenootje dat ze wat stond te knipperen toen ik aan het afzadelen was.
Naar huis gereden en in de bak gedaan, waar ze normaal gesproken erg op de ruin van de buren trekt als ze hengstig is (en andersom), maar dat was nu niet het geval.
Sinds gisteren heeft ze een nieuwe buurman (waren eerder alleen merries), maar ook daar is ze niet heel lief tegen.
We kijken het even aan, of ze nog duidelijk hengstig wordt en anders laten we haar voor de zekerheid nog eens scannen.
Degene waar mijn paard staat heeft aangeboden haar te scannen.
Hopelijk houd ze wel, zou erg balen zijn om op dag 72 te verwerpen.
lindalieneke schreef:Ga je die van jou nou snel een keer extra laten scannen of wacht je nog even af. Was jou merrie toch die rond de 72 dagen zat en (misschien) hengstig was?