Ik zet hem ook net pas weer aan en ik krijg een low van elements terwijl ik de high vanmiddag ook al gehad heb, dus hij is wel eens bang dat we wat gemist hebben
die mcguire merrie is wel onrustig aan het rondlopen.. of doet ze dat altijd?
Pauk
Geplaatst: 08-04-09 23:48
Ga allemaal maar rustig slapen hoor, Pauk slaapt veel en houdt het nog wel ff rustig.. Ze ligt gewoon veel want ze heeft het wel heel erg zwaar.. Ik vind het ook erg sneu, ze is dubbel zo dik vergeleken vorig jaar
Hier een update, het loopt wel lekker vol maar het kan nog voller.. Echter is het net als Kyra, dr spleet tussenin verdwijnt niet en ze krijgt niet zo superveel uier(vergeleken anderen). Wel komen er nog van die doppen rond haar tepels, maar dit kan ruim 12 uur vantevoren zijn maar ook heel kort.. Waarschijnlijk doet Pauk gewoon weer bevallen tussen 8 en 9 zoals elk jaar (Behalve Kyra dan) dus mocht ze gaan liggen na 7 uur dan zou het serieus kunnen zijn.. Ik hoop dat ik vannacht maar 11 keer alarm krijg in plaats van 12 Heb het klipje in ieder geval met een stiekje extra vastgezet, hopen dat dat helpt..
wat een mooie cam van Faith....groot en duidelijk Vind die Fries ook leuk om te volgen bedankt voor het plaatsen en de updates. Goed gedaan hoor!! Ben benieuwd welk tijdstip Pauk gaat bevallen. Hoop dat ik er bij kan zijn
Laatst bijgewerkt door MamaSnoopy op 09-04-09 00:56, in het totaal 1 keer bewerkt