Het dikke-buiken-topic 2006/2007!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

chery

Re: Het dikke-buiken-topic 2006/2007!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 21:44

Wat een leuke foto's allemaal van de zwangere dames!!!!
@faniek: wat een leuke hangoor die tweede, wat een aparte kleur!!!

jennyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 21:54

@pretty: ja de helft van de dracht vind ik zeker heel bijzonder, maar het is nu een aan een schakeling van mijlpalen (150,170, 200 dagen het gaat maar door Haha! )
@Nicole: gefeliciteerd met je mijlpaal, 200 dagen is al best veel.
@Chubby: zo wat is ze gegroeid zeg, maar dat mag ook wel, binnen 2 maanden is het voor jou al zover, toch?
@Faniek: Ja een heel aparte heeft Sjanty, bruin-dun. Ze is geschoren, omdat ze anders enorm snel zweet met rijden en erg traag wordt. Nu kan ik tenminste rijden en ze is pas 30 april uitgerekend, ik mag aan nemen dat haar vachtje dan zover aangegroeid is dat ze zonder deken kan en de temperatuur zal dan ook wel weer hoog genoeg zijn.

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 22:49

shirefan schreef:
Wat een leuke foto's allemaal van de zwangere dames!!!!
@faniek: wat een leuke hangoor die tweede, wat een aparte kleur!!!

Jaaa ik hoop dat de jongen ook die kleuren krijgen vind ik prachtig Haha!

@ JennyK
Ooh ik was in de war dacht dat ze eerder uitgerekend was nvm ik heb niks gezegt Haha!
Ben in ieder geval weg van haar kleur prachtig!

Trouwens ik ben vandaag jarig dat is nog eens een update Haha!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 22:51

Gefeliciteerd Faniek! Ook een mijlpaal voor jou dus Haha!

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 22:53

kom even iedereen gelukwensen met de mijlpalen

ik probeer morgen weer een inhaalslag te leveren Knipoog

Pauk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 23:02

Gefeliciteerd Faniek!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 23:08

Faniek, gefeliciteerd! Afbeelding

In een tentje erbij gaan liggen is helaas voor mij geen optie, dat red ik met mijn reuma niet. Als het nu 1 nacht zou zijn oke, maar ik kan er geen peil op trekken wanneer ze moet bevallen. Ze heeft ons niet voor niets al 2 keer compleet verrast. Haha! Verder was de reuma ook de reden van mijn uitschakeling van de afgelopen dagen.

Maar vandaag weer geweest, geen buikje te zien. Afbeelding Maar wij zijn ook lang zo ver nog niet als de meesten hier. Tong uitsteken Verder nog wat aan zwangerschpsgym willen doen, die activiteit maar omgezet in zwangerschapszwemles. Haha!

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 23:12

Maseike: Wat een leuke foto Lachen Waarom wil je man er niet op?

Melanie: Wat een apart kleurtje komt daar zo onderuit na het scheren! Ook al een aardig buikje Ja

Chubby: 290 dagen.. baas boven baas Haha! Vooral op de eerste foto is het toch al een flinke toeter hoor! Zeker als je gaat vergelijken met de foto van dag 1, wat was ze daar slank.

Dreeke: Goed zo, laat maar komen die foto’s Ja

Hollybollie: Die foto is ook lief!

Mazzelmeid: 2 dames over de 190 dagen, dat gaat toch ook al lekker. En idd een hele lieve oom OK dan!
Shakyra gaat goed! Mooie buik al.

Pretty: Lekker toch, geen modder aan je voeten en lekker iets te smikkelen erbij, ze houdt het wel uit zo op stal Lachen

Shirefan: Haha, ik dat, ik heb er ook 1 van 1.75m (kwpn) en ik ben 1.68m. Is nog best een klim he? Knipoog

Faniek: Wat een mooie nijnen! Gil!!!! Haha!
Gefeliciteerd met je verjaardag!

Bacannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 23:46

Faniek gefeliciteerd! *smak*smak*smak* Go jij! Go jij!

Even snel doorheen gescrolled, heb weinig tijd... helaas. Veel mooie buikjes gezien! Vingers aflikken

Nicole288, Viola is 153 dagen geloof ik... Bloos

Even een buikfoto! Zie hier "ons" buikje... Tong uitsteken Haha! foto is van gisteren.
Afbeelding

Vandaag trouwens iets heel leuks gedaan. We hebben geoefend met over zeil lopen én paraplu op, rond, over, naast etc. ze vond het allemaal best! Stoer hè? Mijn lieve poppedijntje... Lovers

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 10:43

Nog gefeliciteerd Aniek! Kusje

Bacannie; Die van jou heeft ook al een mooie buik! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 11:20

Mag ik me ook nog melden Haha!
Mijn Friese merrie (Time x Melle) is nu 6 maanden drachtig van de Friese Hengst Lolke, Time en Lolke > zie www.denieuweheuvel.com .
Ze heeft al een behoorlijke buik, zal gauw foto's plaatsen van mijn dame Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 11:20

Gefeliciteerd Faniek Lachen
Ben zelf morgen jarig!

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 12:17

Welkom Miirthe!
En jij alvast gefeliciteerd Schijnheilig

Djesseka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-06 13:15

Jemig, het is niet bij te lezen hier! Ik ga mijn best doen:

@ Mazzel-meid: Shak ziet er al lekker 'aanstaande mamma' uit. Gaaf hoor! Lachen Ik zal meeduimen dat alles goed is!

@ shirefan: Dat ken ik! Ik heb een KWPN van 1.76m gereden en ben zelf 1.64m. Kon een hele klim zijn!

@ Faniek: Umeda heeft met haar achterbeen tussen de tralies van de boxdeur gezeten. Ze hing dus met haar hoef daartussen op een meter hoog, terwijl ze op de grond lag en los probeerde te komen.
Wat een superleuke nijnen, zeg! Ben wel benieuwd naar die anderen! En off course: GEFELICITEERD!

@ Neonlight: Oei, dat is vervelend, die Reuma! Gaat het nu weer beter? Jullie ook zo'n last van water in de rijbaan? Haha.

@ Bacannie: Mooi buikje al! Wat een stoere dame heb jij, goed hoor!

@ Miirthe: Welkom! Lachen Ik ben benieuwd naar foto's.

Hier weinig nieuws, geloof ik. Umeda haar been is en blijft nu ook wat dunner. Ze loopt nog niet beter en de drie kleine sneetjes zijn grote wonden met een doorsnee van vijf cm geworden. Flink ontstoken dus..

Wild daarentegen voelt zich heerlijk, ze heeft energie voor tien! Ze is ontzettend jolig en heeft gister met longeren de hele singel doormidden getrokken (dat vonden wij niet zo jolig). Ze is vandaag 165 dagen drachtig en het buikje groeit naar mijn idee al best wel. Vanmiddag komt haar vriendje weer met haar tutten, daar geniet ze altijd erg van (en hij ook).

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 13:32

@ Nicole288 nou mijn man is meer voor de haflingers hahaha.
Hij vindt paarden helemaal geweldig doet ook altyd alles poetsen knuffelen en dat soort dingen maar rijden vindt die nou net weer tervergaan hihih.
Heb een haflinger gehad en daar zat die wel op dat vindt die geweldige beesten Lachen

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 14:40

een hele gelukkige verjaardag Faniek!! Tussen alle paarden mogen we onszelf niet vergeten hé.? Knipoog

Ja,Pretty (en ook zoonlief) heeft een hekel aan regen! Vanmorgen toch maar pony's,paarden en schapen buitengelaten,om dan 3 uur van gutsende regen later ze toch maar binnen te halen Boos!

Wat een weer.. Huilen

Djesseka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-06 14:42

@ pretty: Hier is het al de hele dag droog. Is het bij jullie zo noodweer dan?

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 14:52

Ow hier schijnt de zon Lachen eens lekker hier!!

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 15:10

aaah Belgie heeft het blijkbaar weer het slechtst van al Boos!

Wel,ik zie dat het net gestopt is met regenen..grmmmbbl,zit nu ook op mn werk,dus nu blijven ze maar binnen hoor,ze zijn toch doornat,en de weide staat quasi helemaal onder water Verdrietig

één pluspuntje dat het hier wel heel zacht is,bijna 14 graden!

chery

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:06

Ik heb niks gedaan vandaag!!!! Mijn meissie is stokkreupelAfbeelding
De staleigenaresse belde vanmorgen vroeg met deze mededeling. Ik ben er geweest en ze is echt stokkreupel!!!
Het is aan een voorbeen, kan zo niks vinden. Hoefsmid is geweest voor evt. hoefzweer, ze is wat gevoelig op de teen, hij heeft wat weggesneden. Afwachten dus!!!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:50

Faniek; wat een leuke nijn! Spannend hoor, dat gaat een heel stukkie sneller als bij onze drachtige mutsen Knipoog
Alsnog van harte met je verjaardag!

Jennyk; zijn idd heel wat mijlpalen achter elkaar, maar dat is alleen maar leuk toch, lijkt het alsof het heel snel gaat Knipoog

Neonlight; balen dat erbij slapen geen optie is door je reuma, opzich wel vervelend dat ze het niet van te voren laat zien, maar dan is de verassing deste groter toch Knipoog

Bacannie; mooi buikje, en wat een onwijs coole merrie heb je als ze zo over zeil loopt en paraplu erbij enzo!

Welkom Miirthe; ik ben gek op Friezen, geweldig mooie paarden! En wat een knappe papa!

Djesseka; sterkte met Umeda, wat kl0te van de ontstekingen.. hopelijk gaat het gauw beter met d’r. Gelukkig is Wild wel helemaal in orde

Pretty; hier ook niet zulk lekker weer helaas.. maar morgen wordt het schijnbaar beter!

Shirefan; he wat rot zeg.. je meisje kreupel. Hopelijk is ze er snel vanaf!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 19:10

zo daar ben ik ook weer eens Haha! Ik ga vanaf nu weer braaf meeposten net als voorgaande jaren. Ik zag al en aantal bekende namen van vorig jaar terug komen en ook een aantal nieuwe namen en ik zal me even kort voorstellen. Ofja iig de buikjes waar het om gaat.
ik ben Kim dus en heb momenteel 2 drachtige merrie's
Ik heb een enorm rotjaar (eigenlijk half jaar) achter de rug kwa paarden.
Mijn 1,5 maand drachtige merrie Libel lag ineens dood in de wei met haar hele jonge hengstveulen is alles gelukkig goedgekomen.
Mijn andere merrie Hinke verwiepr op 10 maanden een 2 ling.Perste haar baarmoeder eruit en dat was kantje boort. Niet alleen knapte ze op en werd ze pleegmoeder van het hengstveulentje inmiddels is alles zover hersteld dat we vanuit de kliniek groen licht hebben gekregen om te kijken of ze in 2007 weer drachtig wel worden. Als klap op de vuurpijl heb ik 3 weken geleden mijn 4 maanden drachtige merrie Waldfee na een flinke koliek aanval moeten laten inslapen. Verdrietig
Hinke heeft zich gelukkig ook weer over dit veulen ontvermd!
merrie Awa blijft als enige over en is 12 april uitgeteld van de hengst orbaldo II. natuurlijk verloopt dit ook niet zomaar want ze is nog steeds keurig elke 21 dagen hengstig. Ze is nogmaals gescant maar echt er zit een veulen in en inmiddels hebben we ook al een flinke buik dus er zit wel wat in Haha!

Vorige week heb ik er een merrie bij gekocht en die heeft 10 juli de tijd. deze keer geen groninger/zwaarwarmbloed maar een gelderse.

Ik hoop van harte dat ik volgend jaar iets meer geluk heb Haha!

chery

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 19:12

Wat een ellende Nimber!!! Ik hoop dat alles nu goed blijft gaan!!!

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 19:32

geen tijd om te reageren, maar dit moest ik toch heel evenkwijt:

nimber: fijn dat je er toch weer bij kan zijn ondanks alle ellende en ik hoop ontzettend hard voor je dat het komende jaar een beter jaar wordt!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 19:50

Nimber; wat een hoop ellende in zo'n korte tijd.
Ik hoop op een beter jaar voor je Ach gut