Zo even beetje bijgelezen.
Toch nog veel die ook nog druk bezig zijn en het niet zo soepel gaat zie ik, gets wat vervelend. Zo'n rot gevoel, hadden wij vorig jaar dus zo'n jaar.
Daardoor qua kosten ook een heeeel duur veulen nu, denk dat ik excl dekheld de 1500 wel heb aangetikt, om en nabij...
Nouja uiteindelijk voor een goed doel, leergeld zullen we maar zeggen. Maar hoop dat we dit jaar voor heeel wat minder redden.
Muronia, gaat al hard zeg jeetje!
Am ook al een aantal mooi drachtig dus.
Haha Quir dat is een strakke planning zo te horen volgend jaar mei
Moner, sperma van 2 hengsten mengen, dat heb ik nog nooit gehoord haha! Moet je daarna wel verplicht dna onderzoek doen zeker?
Duimen wisanda dat het vruchtje blijft zitten!
Jenny & AM, dit veulen is erg goed gelukt, meer dan tevreden over! Wat ik nu zo zie exact de - punten van de merrie verbeterd en de - punten vd hengst niet geërfd. Máár we gaan dit jaar toch voor Miami Turfhorst, mijn 2e keus vorig jaar.
Wel gegarandeerd een vosje dan dus, maar dan bestel ik graag een donkere vos en 1 met veel wit graag.
Sharon, lastig maar in principe heb je het belangrijkste gehad. Je hoeft niet perse nog eens te scannen. Maar veel doen het wel nog voor 1 Okt voor eventuele gustverklaring. Volgens mij had ik vorig jaar op dracht gedaan, hartje opgeschoven richting half sept ofzo, meteen vd gust verklaring. Was toch de laatste poging toen en de merrie vond het scannen en opvoelen ook niet geweldig na al een heel seizoen.. heb toen in december nog wel een keer laten scannen toen de dierenarts de tanden kwam doen. Puur voor mijzelf dat ik wist dat er nog wat in zat.
Bij ons kun je ook een scanpakket doen geloof ik, maar ben je dus wel verplicht om iedere keer naar de praktijk te komen voor alles. Ik had dat vorige jaar niet afgesloten vandaar ook deels de hoge kosten, de voorrijkosten iedere keer al steeds.
T is zo'n dropje zo mak, heerlijk begin van mijn dag zo vanmorgen 
Maar zit uiteraard ook al wel een karaktertje in hoor