Ik denk dst Chablis voor het eerst hengstje gaat krijgen. Klopt niets van dit keer. Normaal na harsen bij haar binnen 24u veulen. En ze is een draak naar de rest, vreet ze het liefst op.
Hier gaat gelukkig alles nog goed maar heb het erg druk met 6 paarden en een fulltime baan Gelukkig heb ik nu vakantie. De kleine is de meest brutale/nieuwsgierige/onderzoekende die ik tot nu toe heb gefokt. Hij is nu met 6 dagen oud al echt een handvol. Gelukkig houdt dit wel in dat hij goed fit en actief is ondanks de temperaturen. Opvoeding begint alleen snel. Merrie doet het top en staat er weer goed bij. Veulenhengstigheid is alweer bijna voorbij en heb al bijna spijt dat ze dit jaar leeg blijft.
Net een uur "achter" veulen aan gelopen. Was niet vangen, zo irritant. Ja zou ze ter plekke verkopen..... Maar ze moesten naar stal wan DA komt vanmiddag.
Het is een merrie veulentje, Gaudi (Totilas) x UB40 Lijkt precies op d’r volle zus Raven van 2 jaar geleden, alleen iets meer wit, 2 sokjes achter en een kolletje
Gelukkig werk ik thuis vandaag dus kan mooi de hele dag een oogje in het zeil houden (Ben er ondertussen al 3 keer heen geweest on even te kijken terwijl ik eigenlijk moet werken )
jennyk
Geplaatst: 15-06-23 18:16
EllyC schreef:
Net een uur "achter" veulen aan gelopen. Was niet vangen, zo irritant. Ja zou ze ter plekke verkopen..... Maar ze moesten naar stal wan DA komt vanmiddag.
dat is wel heel irritant!
libera: gefeliciteerd!
Ennasil92
Geplaatst: 15-06-23 19:02
nieky1993 schreef:
Ennasil92 Mischa maakt idd ineens goede vorderingen. Heb je eigenlijk de dna uitslag van je andere veulen al ?
Zojuist bevestiging gehad dat Lucky niet de vader is zoals ik al verwachte, dus zoals gepland is Cristiano Ronaldo de vader:
Thank you for your recent parentage order. Our results confirm that Sweet Child O' Mine v. stal Mystique Blue (Roos) is not the biological sire to Lucky.