_Lente schreef:Dat bloedei zit er al best lang, toch? Nooot van gehoord hoor, maar staat dat er om bekend lang te blijven zitten?
2/3 weken nu. Maar er zijn ook verhalen van 3 maanden.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
simpie94 schreef:_Lente schreef:Dat bloedei zit er al best lang, toch? Nooot van gehoord hoor, maar staat dat er om bekend lang te blijven zitten?
2/3 weken nu. Maar er zijn ook verhalen van 3 maanden.
Citaat:Dat vinden ze hier juist heel gevaarlijk. Je voelt niets en het is minder soepel dan het hand. Als de merrie plots raar doet, is dat een gevaarlijk voor darmperforatie.
Citaat:Nou inderdaad, dat gebeurd bij mij echt niet hoor... Gewoon dierenarts met kleine handjes zoeken haha
Evelien_MG schreef:Miekies ook bij Kjento! Heb mijn merrie gisteren ook laten insemineren met Kjento. Wat voor afstamming heeft je merrie?
CP goed nieuws dat je schimmel ook is geïnsemineerd!
Miekies0710 schreef:Evelien_MG schreef:Miekies ook bij Kjento! Heb mijn merrie gisteren ook laten insemineren met Kjento. Wat voor afstamming heeft je merrie?
CP goed nieuws dat je schimmel ook is geïnsemineerd!
Mijn merrie heeft als afstamming Spielberg
Gister is ze voor de 2e keer geïnsemineerd. De eerste hengstigheid heeft ze helaas niet gepakt. Dus hopelijk deze keer raak
suffie schreef:Cynthia82 schreef:Muronia, ik ga echt zoeken, ik kan er niet tegen dat ik het nu ineens niet kan vinden en twee weken geleden toen Fi net geinsemineerd was en ik googlede iets, vond ik het direct!
Bedoel je deze site?
https://www.evy.nl/informatief/de-ontwi ... en-veulen/