We hebben zaterdag een show met 2 vaarzen in Pesse.
Morgen nog ff laatste x oefenen met lopen en dan wassen en laatste restje opscheren want anders redden we het niet.
En gewoon blij om de dames weer te zien.
peetjjuh
Geplaatst: 02-03-16 23:38
Zelfs in mijn vakantie kan ik het niet bijhouden haha.. Met een reactie per dag loop ik al achter hoor!
Pandakaas
Geplaatst: 02-03-16 23:44
Nou, dan kom ik gezellig meekletsen
Tinniie
Geplaatst: 02-03-16 23:49
Een veulen én een baby vandaag, Knolselder is vandaag ook bevallen las ik op facebook De aankondiging van naam laat ik uiteraard aan haar over Proficiat !!!
Laatst bijgewerkt door Tinniie op 02-03-16 23:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik zal me even kort voorstellen. Ik heb een kleine kudde van 9 mini paardjes waarvan we er vorig jaar 4 hebben laten dekken en die nu er dus zo bij lopen met hun dikke buiken Ze zijn alle 4 deze maand uitgerekend dus het is al spannend aan het worden! Rechtboven/linksonder hebben we eerder een veulen van gehad. Dan heb je linksboven/rechtsonder moeder en dochter, de bonte is de moeder. Hun hebben we vorig jaar gekocht. De dochter is voor het eerst drachtig, gezellig samen met moeders Ik heb ook een volgtopic voor wie dat leuk zou vinden: We verwachten 4 mini veulentjes in 2016!
Marous, lekker aftellen voor jou!! Echt benieuwd hoe E-tje eruit ziet! En succes zaterdag!
Bellarose, heb je je keuze definitief gemaakt voor de hengst? Gaaf!
Knolselder; van harte gefeliciteerd!!! Hoop dat alles goed gegaan is?
Eikaam; wat is Gitana een prachtig paard! Straalt je tegemoet zeg, wauw! Pandakaas; welkom in het topic! Leuk hoor, 4 veulentjes. Zijn ze dicht op elkaar uitgerekend?
Fotsy
Geplaatst: 03-03-16 08:10
Gefeliciteerd knolselder ben benieuwd naar de naam.
Welkom nieuwelingen
Ik denk dat niemand nog echt kan volgen en op iedereen reageren wordt bijna onmogelijk.
Gefeliciteerd Knolselder! Ik ben benieuwd wat er op je aanrecht lag op het moment van je bevalling, aangezien je daar wel vaker namen van af laat hangen
Jolanda, Ik weet niet of butox hetzelfde is.. Het is niet voor op paarden officieel en ik kan het zo kopen zonder recept. Ik heb het erop gedaan en volgende dag waren luisjes weg, zo ook bij een vriendin van me.
Linda, als ik nu iets hengstig zou hebben dan word er wel langzamerhand gedekt, maar gisteren even met Benjamin langs het hek gelopen en ze komen allemaal neuzen en allemaal kijken ze heel boos en Benjamin dat is een hormonen bom die meer op 2 als op 4 benen staat dan
Bellarose: Jou merrietje!!! Wauw die is wel heel leuk!!! Hebben!!